obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Gieter
Volgens mij, staat mijn KX-P1091 nog steeds op zolder.
Heb nu een 100/100 lijn, 200/200 is wel leuk maar op dit moment voor mij het geld niet waard.
 
meppele

Gieter schreef:

Volgens mij, staat mijn KX-P1091 nog steeds op zolder.
Heb nu een 100/100 lijn, 200/200 is wel leuk maar op dit moment voor mij het geld niet waard.

Bij mij staat heel weinig op zolder Gieter, mij zou het veel waard zijn om mijn 41/2,7 Mbps lijntje in snelheid omhoog te krijgen naar waarden die bij de huidige tijd passen. Heb een Comfort (50/5) abonnement bij XS4ALL maar deze snelheden haal ik (zelfs met bonding) niet. Jij bent niet bereid om voor 200/200 te betalen, ik zou graag voor 100/100 betalen als dit technisch haalbaar zou zijn.
Een goede jaarwisseling gewenst voor iedereen!!
Gewijzigd door meppele op 28 december 2019, 00:59
 
Gieter
@meppele
Het zou ook beter zijn, als KPN wat meer deed voor de mensen met een lijn die geen 100 Mbps halen. In plaats van de praatjes 2020 1Gb en in 2023 10Gb
We hebben hier 10 jaar geleden een behoorlijke wijkvernieuwing gehad.
Daar hoorde glasvezel ook bij.
Iets buiten de stad heeft een woonwijk zich behoorlijk kwaad gemaakt.
Met een eenmalige bijdrage heeft ieder huis een glasvezel aansluiting gekregen.
 
Tiidmasine
@meppele en @gieter, Heb op dit moment 50/50 wat voor mij persoonlijk op dit moment nog wel genoeg is. In Heerenveen beginnen ze nu pas de uitrol van glasvezel. Wat doe ik met mijn 50/50: Bellen, 2 internet radio' s, 3 satelliet ontvangers van epg voorzien en verder het " normale" gebruik zelfs incl. mijn trerinsimulatiespellen via Steam. Heb dan wel weer een eigen "cloud" in de vorm van een stevige NAS opslag. Beschik over zo' n 10 terrabyte. Genoeg om te doen wat ik wil.
 
LeoK
Gaat dit nog over einde xs4all?
 
Tiidmasine

LeoK schreef:

Gaat dit nog over einde xs4all?


Strikt genomen niet meer denk ik. Vooral nu eigenlijk toch vrijwel zeker is dat het voor XS4ALL einde verhaal is. Denk zelf dat het tijd wordt voor een draadje " Wat na de integratie ?" Persoonlijk ga ik, zodra het mogelijk is over naar Freedom, waar ik 1. Financieel in geinvesteerd heb en 2. Founding member ben.
 
jemmie

Tiidmasine schreef:

LeoK post=10852

Gaat dit nog over einde xs4all?


Strikt genomen niet meer denk ik. Vooral nu eigenlijk toch vrijwel zeker is dat het voor XS4ALL einde verhaal is. Denk zelf dat het tijd wordt voor een draadje " Wat na de integratie ?" Persoonlijk ga ik, zodra het mogelijk is over naar Freedom, waar ik 1. Financieel in geinvesteerd heb en 2. Founding member ben.


Voel je vrij om een nieuw topic te starten Wink
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
meppele

jemmie schreef:

Tiidmasine post=10853

[quote name=LeoK post=10852]Gaat dit nog over einde xs4all?


Voel je vrij om een nieuw topic te starten Wink

Denk niet dat het nog zin heeft om een migratie draadje op te zetten, over ruim 12 maanden is het einde XS, dus ook voor dit forum. Het lijkt mij nuttiger dat de beheerder van www.gebruikers.eu een nieuw Freedom forum opzet. Kunnen we met z'n allen mee verhuizen*.
* overigens voor mij pas als hier glas ligt, Freedom gaat nl (nog) geen bonding aanbieden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstap volgens XS4all slecht idee Algemeen : 5 07 mrt 2021
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 nov 2019
Fritz!Box 7590 Nederlands Xs4all Fritzbox : 26 06 nov 2019
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 jun 2019
XS4ALL moet blijven Algemeen : 2 06 jun 2019
Advertentie