obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Het begin van Freedom
ICTijn
Hey ho,
Zo, ook hier beland.
Guido66 triggerde me met zijn Fritzboxgeschiedenis (7170-2x7340-7360-7369-2x7581-7583)
Die lijkt erg op die van mij: 7050-7170-7270v2-7340-7360-7360v2-7490-7590(+7490 in Mesh ;-)
Nu toch maar eens slapen...
 
meppele

ICTijn schreef:

Hey ho,
Zo, ook hier beland.
Guido66 triggerde me met zijn Fritzboxgeschiedenis (7170-2x7340-7360-7369-2x7581-7583)
Die lijkt erg op die van mij: 7050-7170-7270v2-7340-7360-7360v2-7490-7590(+7490 in Mesh ;-)
Nu toch maar eens slapen...


En ICTijn, goed geslapen? Smile
 
ICTijn
Heerlijk!
Wel beetje kort... Think
 
Gieter
Het gaat heel traag.
https://www.rijksoverheid.nl/document...p-adressen
 
guido66
Handtekening aangepast, vandaag een 7590 toegevoegd. Later dit jaar krijg ik glasvezel, komt er waarschijnlijk een 5490 of een nieuwere opvolger ;-). Moet wel voor een jaar naar Tweak, kon Freedom nog niet kiezen toen er hier aangemeld kon worden voor e-fiber.
Mijn Fritzboxgeschiedenis: 7170-2x7340-7360-7369-2x7581
Huidig: 7583+7590+2x1750E in mesh
 
Gieter
Zie net dat de mail een nieuwe optie heeft.
Je mag zelf de TLS plicht voor uitgaande mail uitzetten.
 
Gieter
Op 1 mei start Freedom Internet haar eerste consumententest voor internettoegang. In deze eerste proef gaat het uitsluitend om de levering van internetverbindingen, zonder televisie en zonder telefonie diensten. Er is plek voor 128 klanten die nu al een Freedom Founding Member abonnement hebben.

In deze proef wil Freedom ervaring opdoen met het logistieke traject, het aansluiten van nieuwe klanten en het overstappen tussen internetproviders. Consumenten die zich voor de test aanmelden, zullen hun ervaringen bijhouden en met Freedom delen.

De 128 klanten die Freedom voor deze beta-test zoekt, moeten voldoen aan een specifiek profiel. Freedom zoekt voor deze test consumenten met technische ervaring. Zij hebben een eigen internetmodem, of kunnen zelf de FRITZ!Box-modem uit het doe-het-zelf pakket aansluiten. De proef voor 128 klanten is alleen toegankelijk voor Freedom Founding Members; mensen die nu al een mailadres hebben dat eindigt op @freedom.nl.

De prijzen van de Freedom internetverbindingen:

Eur 49,- pmnd 1 Gbit/s glasvezel; regionaal beschikbaar
Eur 59,- pmnd 100 Mbit/s glasvezel; landelijk beschikbaar via KPN-netwerk
Eur 67,- pmnd 200 Mbit/s glasvezel; landelijk beschikbaar via KPN-netwerk
Eur 74,- pmnd 500 Mbit/s glasvezel; landelijk beschikbaar via KPN-netwerk
Eur 84,- pmnd 1 Gbit/s glasvezel; landelijk beschikbaar via KPN-netwerk
Eur 47,- pmnd DSL; landelijk beschikbaar via KPN-netwerk
Eur 10,- pmnd toeslag voor bestaande DSL-pairbonding; landelijk beschikbaar via KPN-netwerk
Alle abonnementen zijn jaarcontract en daarna maandelijks opzegbaar. Klanten die het jaarabonnement vooruitbetalen, krijgen 1 maand korting.


Zodra Freedom de bevindingen van deze testgroep heeft verwerkt, start de volgende proef voor 256 klanten. In de volgende proef zal het mogelijk zijn internettoegang met televisie te bestellen.

Op vrijdag 1 mei om 13.00 uur opent Freedom het aanmeldingsformulier op de website. Het formulier wordt gesloten zodra de testgroep vol is.
 
LeoK

Gieter schreef:

Zie net dat de mail een nieuwe optie heeft.
Je mag zelf de TLS plicht voor uitgaande mail uitzetten.

En hoe doe je dat? Ik heb al een paar keer gehad dat berichten niet bezorgd konden worden, maar weet tot nog toe niet wat daarmee te doen.
 
fmrama
Staat op hun site, onder support.
 
Gieter
Gewoon bij de instellingen.
Zie afbeelding.
Gieter voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het begin van Freedom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing freedom Storing : 3 02 sep 2022
is Freedom aan het uitbreiden?? Grappig : 1 14 jul 2022
Freedom met geforce now? Algemeen : 2 08 dec 2020
Nog even geen telefonie bij Freedom Eigen telefoon netwerk : 78 05 nov 2020
Warom kan Freedom het wel? Algemeen : 4 29 okt 2020
Advertentie