obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van Freedom. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Televisie van Canal Digitaal
wil
Freedom wil toch alleen de beste kwaliteit? Zouden ze zo een misser gemaakt hebben met Canal Digitaal? Nu moet je ook een beetje door deze websites met ervaringen heen kijken. Mensen met goede ervaringen reageren meestal niet op deze websites.
 
jemmie
Even de reacties doorgelezen op de sites die BullyNL noemt.
Ben nog maar een week in het bezit van Canal Digitaal, maar ik herken niet echt de problemen welke beschreven worden.

Kijk ook eens op die sites maar eens naar de waardering van xs4all. Kom je niet veel hoger uit.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Gieter
Ik ga het eerst een tijdje gebruiken voordat ik er een mening over geef.
Het is namelijk wel behoorlijk anders.

Wel heb ik nog net de nieuwe update van KPN gezien, die werd ook traag door het toevoegen van onnodige info in de EPG. Die moeten dus ook nieuwe kastjes opsturen om ontevreden klanten te houden. Er stond nog wel een XS4ALL logo in. Maar ook KPN-TV.
 
Gieter
Ik ben nog aan het testen met de tv.
Gisteren de poort van de fritzbox waaraan de tv ontvanger hangt terug gezet naar 100 Mbit/s
Ik heb de hele avond stabiele tv gehad.
 
jemmie
Tip. Eco-mode uitzetten dan start de TV in 5 seconden op.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Gieter
Eco staat uit, maar ik blijf meer dan 15 seconden meten.
 
jemmie
Wat zie je als de tv aangaat, bij mij komt het CD logo in beeld en deze is bijna op 100%.

Wanneer je de TV uitzet en bijna gelijk weer aanzet duurt hetdan ook 15 seconden voordat het TV beeld verschijnt?
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Gieter
Er verschijnt beeld.
Maar wel in dat onzin startscherm.
En als je in de EPG gaat scrollen stottert het geluid.
 
jemmie
Ik ben niet thuis dus ik kan het niet controleren, maar als je de ontvanger aanzet bandt het lampje dan, ik dacht, blauw?
Dat was bij mij het verschil, blauw geeft volgens mij aan dat de ontvanger uit ecomodus start.

Stooterend geluid is mij nooit opgevallen en voor het zinloze startschem ben ik ook nog op zoek naar een oplossing.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Gieter

jemmie schreef:

als je de ontvanger aanzet bandt het lampje dan, ik dacht, blauw?
Dat was bij mij het verschil, blauw geeft volgens mij aan dat de ontvanger uit ecomodus start.

Stooterend geluid is mij nooit opgevallen en voor het zinloze startschem ben ik ook nog op zoek naar een oplossing.


Nee, hij is rood in stand-by.
Omdat het freedom profiel(GoF COA) fout in de fritzbox staat stond het nog op xs4all.
Ik heb het net omgeschakeld op het kpn profiel.
Het stotteren van geluid bij de epg is op dit moment weg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie van Canal Digitaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
Televisie over router werkt niet Fritzbox : 6 24 sep 2013
geen wifi contact fritzbox en televisie WiFi : 2 03 aug 2013
Televisie XS4ALL op iMac 27"? Freedom Glasvezel diensten : 1 31 dec 2011
Televisie en iMac 27" Basispakket : 4 07 aug 2011
Advertentie