obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van Freedom. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Televisie van Canal Digitaal
Gieter
Er is een nieuwe software versie in de MZ-102
Merkt iemand een verschil?
 
Comms

Gieter schreef:

Er is een nieuwe software versie in de MZ-102
Merkt iemand een verschil?

Eerste indruk: Ja, duidelijk verbetering! Tijdens navigeren door menu's veel minder haperingen, soms zelfs totaal geen meer. Hoera!

Bij Uitzending Gemist ook geen haperingen mee, voor zover ik nu heb gezien.
Gewijzigd door Comms op 02 augustus 2020, 09:31
 
wil
Ik had nog wel een probleem om NOS journaal te bekijken. Als het programma al is begonnen kun begin gemist gebruiken. Maar als het programma net is afgelopen moet je naar uitzending gemist. Ik kreeg met uitzending gemist het NOS journaal niet gestart.
 
Gieter
Dat was me ook al opgevallen.
Nieuws is, direct na de uitzending niet oproepbaar.
De Typist heeft zich hier ook na een week gewist.
Ook werkte 'begin gemist' niet, terwijl er wel een markering was in de EPG.

Wat die haperingen betreft, daar zijn ze inderdaad mee bezig.
 
wil
En NPO extra loopt altijd 5 minuten achter.
 
wil
De leden van het gezin hebben zich duidelijk uitgesproken. Ze vinden Canal Digitaal vreselijk. Alles gaat veel te traag. Ze willen als het kon xs4all TV weer terug.
 
meppele

wil schreef:

De leden van het gezin hebben zich duidelijk uitgesproken. Ze vinden Canal Digitaal vreselijk. Alles gaat veel te traag. Ze willen als het kon xs4all TV weer terug.
En dat is nou juist dé belangrijkste redenen dat ik niet overgestapt ben. Heb te veel negatieve ervaringen met CD in de directe omgeving meegekregen en ik wil mijn gezinsleden, die toch al een hekel hebben aan veranderingen (waarom veranderen als je iets hebt wat prima functioneert), maar wat graag 'te vriend' Wink houden. Groetjes.
Gewijzigd door meppele op 09 augustus 2020, 10:29
 
Jan Doedel
Vanaf komende woensdag over naar freedom internet + bellenYeah...maar zonder televisie. Voor in ieder geval een jaar tv geregeld via ziggo. Hopelijk zijn de kinderziekten er dan enigszins uit. Hier wel vrienden gemaakt, alles werkt prima en dan ook nog ziggo sport met de formule1 zonder meerkostenThumbs Up.
Gewijzigd door Jan Doedel op 10 augustus 2020, 01:48
 
wil
Voor mij wel een voordeel gevonden t.o.v. xs4all webtv. Ik kon op mijn mac geen webtv van xs4all kijken omdat deze geen safari ondersteund. Ik moest dan bv Google Chrome gaan installeren. Met Canal Digitaal kan ik nu weer met mijn standaard Safari browser TV op mijn Mac kijken.

Voor de rest nog niet tevreden. Gisteren lukte het weer niet om NOS Journaal en Eenvandaag met begin gemist te starten. Je moet daan wachten tot programma is afgelopen en het dan proberen via uitzending gemist.
 
MH
Ik ben blij dat ik voor tv-kijken nog steeds bij Ziggo zit. Ook in mijn XS4ALL-tijd was dat al zo. Ik doe graag aan risicospreiding, dus als mijn glasvezel het even niet doet, dan doet de coax het vast nog wel, en vice versa. Zo heb ik altijd iets. Mijn vrouw houdt bovendien niet van (technische) veranderingen en wil graag bij Ziggo blijven. Ik kijk daarom voorlopig even de kat uit de boom vwb tv-kijken via Freedom/CD.
Jammer is wel dat Ziggo vorige maand duurder is geworden, dat was eerst 18,70 Euro en is nu 19,95. Ziggo kost me dus 4 Euro/maand extra tov Freedom. Dat vind ik best wel een flink bedrag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie van Canal Digitaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
Televisie over router werkt niet Fritzbox : 6 24 sep 2013
geen wifi contact fritzbox en televisie WiFi : 2 03 aug 2013
Televisie XS4ALL op iMac 27"? Freedom Glasvezel diensten : 1 31 dec 2011
Televisie en iMac 27" Basispakket : 4 07 aug 2011
Advertentie