obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Freedom. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Nog even geen telefonie bij Freedom
MH
Ik wil gaan overstappen naar Freedom, alleen bellen kan pas later in het jaar. Heb nu bij XS4ALL internet incl bellen. Ik zoek dus voor de tussentijd een VOIP-provider waar ik ook mijn nummer naar toe kan porteren voor nummerbehoud. Dat nummer heb ik al bijna 30 jaar dus dat wil ik niet kwijt.
Weet iemand een provider waar dat mogelijk is? Ik heb nog een vergeten Voipbuster-account met saldo maar daar kun je zo ver ik weet geen nummer naartoe porteren.
 
jemmie
Je kan nog niet overstappen naar Freedom.

Ze zijn nu met test uitrollen bezig en de eerst volgende zal een groep zijn van 512 gebruikers en deze zal inclusief telefonie, zijn dacht ik.

Verder krijgen daarna Founding Members voorrang met aansluiten, ik weet niet of jij dat ben, anders zullen ze jouw voorlopig nog niet aansluiten.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
MH
Ben founding member en ze zeggen vooralsnog zonder telefonie:

Freedom Internet stopt op 4 juni met de verkoop van het Founding Member abonnement. Vanaf dat moment gaat Freedom internetverbindingen aanbieden aan haar Founding Members. Die kunnen nu kiezen uit een glasvezel- of DSL-verbinding, met of zonder TV van Canal Digitaal. Later dit jaar volgt de dienst Internet en Bellen.
 
mbs
Ik heb mijn vaste telefoonnummer van XS4ALL naar Budgetphone.nl geporteert afgelopen december. Inderdaad in afwachting van dat Freedom Internet VOIP gaat leveren.
 
Gieter
Ik vraag me af, of je een 085 nummer kunt porteren?
 
MH

mbs schreef:

Ik heb mijn vaste telefoonnummer van XS4ALL naar Budgetphone.nl geporteert afgelopen december. Inderdaad in afwachting van dat Freedom Internet VOIP gaat leveren.

Zal daar eens kijken. Bedankt voor de tip.
 
Tiidmasine
Jaren geleden kocht ik via voipbuster een 085 nummer voor slechts 1 euro. Sinds kort betaal ik 2 euro per maand om onbeperkt naar Nederlandse nummers (incl. 06 nummers) te bellen heb je geen specifieke internet provider nodig.
 
mbs
Freedom Internet gaat voor VOIP samenwerken met VOYS.
Dit staat op hun help pagina over 085 nummers:
"Welke nummers kan ik porteren? Alle Nederlandse vaste, 0800-, 0900-, 085- en 088-nummers."

Zie: https://help.voys.nl/index.php/Porteringen#Welke_nummers_kan_ik_porteren.3F
 
Tiidmasine

mbs schreef:

Freedom Internet gaat voor VOIP samenwerken met VOYS.
Dit staat op hun help pagina over 085 nummers:
"Welke nummers kan ik porteren? Alle Nederlandse vaste, 0800-, 0900-, 085- en 088-nummers."

Zie: https://help.voys.nl/index.php/Porteringen#Welke_nummers_kan_ik_porteren.3F


Dan kijk ik uiteraard net als de meeste Nederlanders eerst naar het kosten plaatje. Als dat goedkoper is dan voipbuster kan ik overstappen.........
 
Gieter
@Tiidmasine
Ik ben ook een van de gelukkigen met een voipbuster nummer.
Die nummers kun je nu niet meer krijgen, omdat het hun verboden is.
Wel heel vervelend als je opgewaardeerd hebt en je hebt een lang gesprek gehad. Dat ze steeds de verbinding verbreken.(FUP exceeded)
Via welke provider bel je dan voor €2 p/m ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog even geen telefonie bij Freedom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing freedom Storing : 3 02 sep 2022
is Freedom aan het uitbreiden?? Grappig : 1 14 jul 2022
Het begin van Freedom Algemeen : 195 26 dec 2020
Freedom met geforce now? Algemeen : 2 08 dec 2020
Panasonic Dect geen nummer weergave Eigen telefoon netwerk : 2 08 nov 2020
Advertentie