obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Freedom. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Nog even geen telefonie bij Freedom
MH
In de afscheidsbrief van XS4ALL staat dat je geen actie hoeft te ondernemen als de genoemde gegevens correct zijn. Ik gok er zelf daarom op (en verwacht) dat de opzegging automatisch gaat.
 
MH
Ik heb ondertussen mijn Voipbuster-account ook toegevoegd aan de Fritz!box. En dat werkt.
Ik word nu gebeld via Budgetphone en uitbellen doe ik via Voipbuster. Nu kan ik mooi de 25 Euro die ik daar nog had staan opmaken.
Als mensen het op prijs stellen dan kan ik wel wat schermprintjes van de FB-instellingen maken en hier neerzetten.
 
wil
Busgetphone heeft gereageerd. Als ik wil porteren ze vandaag. Ik vind het goed. Vaste lijn gebruiken we niet vaak. Dus als het niet meteen lukt om het in de fritzbox voor elkaar te krijgen is het niet erg.
 
Gieter
Ja gaat gaat vanzelf.
Niets opzeggen.
Ook voor internet, kreeg ik van xs4all te horen dat het via overstap gaat omdat het dezelfde glasvezel betreft.
 
wil
Wat zijn de inslellingen die je moet doen in de Frtizbox 7683? Ik heb een sip wachtwoord ontvangen van budgetphone
 
MH
Voor de 7683 weet ik het niet maar wel voor de 7590. Hier de schermprint van mijn situatie met Budgetphone voor inbellen en uitbellen (dus vóórdat ik Voipbuster toevoegde). Er verscheen trouwens eerst nog een tussenscherm waar ik geen printje van heb. Je moet daar "Andere provider" kiezen als je Budgetphone wilt toevoegen.

/EDIT: schermprint weer verwijderd, want ik ben er ondertussen niet meer zo zeker van dat alle vinkjes goed stonden.
Gewijzigd door MH op 18 juni 2020, 22:20
 
wil
ik zie nog geen schermprints
 
wil
Telefonie werkt nu. Maar ik zie dat ik andere instellingen heb.
intern telefoonnummer in de fritzbox is bij mij 7 cijfers, dus mijn nummer zonder netnummer.
Telefoonnummerformaat
Landcode : Geen
Netnummer: met prefix (023)

Als ik nu kijk bij de oproepen in de fritzbox staat er mijn nummer zonder 023.
Bij de oproepen die nog via xs4all gingen staat 023 voor mijn nummer.
 
MH

wil schreef:

Maar ik zie dat ik andere instellingen heb.
intern telefoonnummer in de fritzbox is bij mij 7 cijfers, dus mijn nummer zonder netnummer.

Dat is prima toch?


wil schreef:

Landcode : Geen

En jij kunt nu gewoon uitbellen? Dat vind ik vreemd want Gieter schreef gisteren dat je een compleet internationaal nummer moet aanleveren. Maar blijkbaar is dat niet nodig.
 
wil
Antwoord van Budgetphone:

intern nummer is gewoon de naam van het toestel voor de Fritzbox dit heeft verder niets met bellen te maken.
Landcode moet op geen staan en netnummer ook geen prefix gebruiken u kan gewoon bellen zonder 023 dat zetten wij er voor.
Als u prefix aan laat staan en u probeerd b.v. 112 te bellen maakt uw fritzbox er 023112 van vandaar dat deze prefix dus uit moet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog even geen telefonie bij Freedom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing freedom Storing : 3 02 sep 2022
is Freedom aan het uitbreiden?? Grappig : 1 14 jul 2022
Het begin van Freedom Algemeen : 195 26 dec 2020
Freedom met geforce now? Algemeen : 2 08 dec 2020
Panasonic Dect geen nummer weergave Eigen telefoon netwerk : 2 08 nov 2020
Advertentie