obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Freedom. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Nog even geen telefonie bij Freedom
wil
Nog een probleem, vaste nummers en mobiel kan ik bellen, maar 0900 nummer niet. En dat moet wel kunnen met basis abo.
 
Gieter

wil schreef:

Nog een probleem, vaste nummers en mobiel kan ik bellen, maar 0900 nummer niet. En dat moet wel kunnen met basis abo.


Heb je dit ingesteld.
Een is voor b.v. 112 (testen kun je beter even doen met 1400)
Ander voor 0900 en zo.

🗹 Relay outgoing emergency calls without prefixes
🗹 Relay special rate numbers without prefixes
 
wil
beide ingesteld voor bellen zonder netnummer. Als ik het uitvink kan ik ook geen 0900 bellen
 
MH
0800 wel?
 
wil
0800 nummer kan ik wel bellen. maar 0900 8842 geeft een toon van niet bestaand nummer. Maar met mobiel kan ik het wel bellen.

Ook andere 0900 nummers geprobeerd. Geven allemaal toon van niet bestaand nummer
 
MH

wil schreef:

beide ingesteld voor bellen zonder netnummer. Als ik het uitvink kan ik ook geen 0900 bellen

Even taalkundig: je moet het vakje áángevinkt hebben staan hè. Niet uitgevinkt.
 
wil

MH schreef:

wil post=10985

beide ingesteld voor bellen zonder netnummer. Als ik het uitvink kan ik ook geen 0900 bellen

Even taalkundig: je moet het vakje áángevinkt hebben staan hè. Niet uitgevinkt.


Dat snapte ik. Budgetphone heeft iets aangepast. Geen idee wat maar nu kan ik wel 0900 bellen
 
MH
Top Yeah
 
wil
Net de brief van xs4all ontvangen dat ze me hopen terug te zien voor de telefonie. Ook al brief gehad dat een andere provider mijn verbinding gaat overnemen. Of dit wel de bedoeling is. Anders moest ik ze snel bellen.
 
Gieter
Even voor de duidelijkheid.
De vinkjes bepalen wat de fritzbox belt.
Belt hij volgens de regels erboven naar 0031900 of kiest hij 0900

Omdat ik 2 nummers heb, zorg ik met deze instelling op welke lijn 112 komt.
Gieter voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog even geen telefonie bij Freedom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing freedom Storing : 3 02 sep 2022
is Freedom aan het uitbreiden?? Grappig : 1 14 jul 2022
Het begin van Freedom Algemeen : 195 26 dec 2020
Freedom met geforce now? Algemeen : 2 08 dec 2020
Panasonic Dect geen nummer weergave Eigen telefoon netwerk : 2 08 nov 2020
Advertentie