obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Met een schone lei beginnen?
MH
Ik las dat het Freedom-forum gekopieerd is van het XS4ALL-forum, gedaan om te voorkomen dat bezoekers zich opnieuw zouden moeten registreren. Dat is prima natuurlijk.

Maar is het een idee om nu eerst flink de bezem door het forum te halen, zodat we hier met een schone lei kunnen beginnen? Dus niet-relevante (sub)forums en oude berichten uit de XS4ALL-tijd verwijderen. Ook aan de structuur kan misschien wel iets verbeterd worden. Op die manier kun je het forum goed laten aansluiten op de huidige dienstverlening van Freedom en laten meegroeien met de toekomstige activiteiten van Freedom.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover en wil er best over meedenken mochten jullie besluiten er iets mee te doen.
 
Gieter
Dat is gedaan om de technische info, die er in staat te behouden.
Uiteindelijk zal XS4ALL verdwijnen als merk.
Er zijn al een hele reeks oude discussies gesloten hier.
De volgende stap is het verwijderen wat echt geen waarde meer heeft.
 
MH
Je doelt op de info mbt de fritzboxen neem ik aan. Loop je nu niet het risico dat er in 2 identieke topics (het ene topic in het XS4ALL-forum, het andere topic in het Freedom-forum) toch verschillende reacties gaan komen, waardoor de topics uit elkaar gaan lopen? Je moet dan alsnog door 2 topics zoeken om je informatie te krijgen.
 
Gieter
Dat is een tijdelijk probleem.
Uiteindelijk zal XS4ALL verdwijnen en hou je KPN en Freedom over.
 
Access
Dat de forums xs4all en freedom wat betreft informatie over fritzboxen uit elkaar gaat lopen lijkt me onontkoombaar en juist wenselijk zodat ieder forum zijn eigen specifieke informatie heeft. Wel zal tzt er inderdaad nog verder opgeschoond moeten worden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Met een schone lei beginnen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie