obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van Freedom, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
Routed subnet als aanvullende internet dienst
JvanStijn
L.S.

Een groot gemis vind ik op dit moment bij Freedom is dat er nog niemand kan aangeven wanneer een routed subnet als extra dienst wordt aangeboden (zoals dit momenteel bij XS4ALL en De Helden van Nu gebeurt). Dit weerhoudt mij om een klant te worden bij Freedom voor de verhuizing die ik voor september gepland heb staan.

Heeft iemand enige indicatie A) Of deze dienst überhaupt bij Freedom gaat komen en Cool Indien ja; wanneer?
 
jemmie
Freedom is nog in een opstart fase en kunnen niet alles overzien wat ze tegen gaan komen en kunnen daardoor, waarschijnlijk geen antwoord geven hierop.

Maar gezien de schaarste aan IPv4 adressen zou het mij niet verbazen als zijn deze optie helemaal niet gaan aanbieden, dit mijn gedachte.

Ik weet niet waar je het subnet voor gebruikt, maar kun je geen IPv6 gebruiken, daar krijg je standaard al een subnet van.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
JvanStijn
Een IPv4 subnet is voor zakelijk gebruik voor de diverse diensten die ik daar op kan/moet beheren tezamen met wat R&D werkzaamheden.

IPv6 is leuk (en noodzakelijk) maar dekt de lading aangaande de requirements voor mijn werkzaamheden niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Routed subnet als aanvullende internet dienst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet en TV uitzending terugkijken blijven hangen Storing : 13 07 jan 2021
Internet abonnement opslagruimte Algemeen : 5 21 aug 2020
Probleem met internet toegang voor oude tablets Fritzbox : 4 29 dec 2019
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 nov 2019
Snel internet in Alkmaar Algemeen : 1 01 jul 2019
Advertentie