obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
Net een week klant, krijg nu al spijt
GladiusMaximus
OK, je krijgt een onbestemd gevoel bij wat je niet uit eigen ervaring kent. Bijzonder.
Alleen bevat ik nog niet wat dat bijdraagt aan dit topic.
 
ckong
Nou, wat mij betreft is dit mijn eindbijdrage aan dit topic.

Het TV probleem is volledig opgelost, alles werkt, op beide TV ontvangers. Nu proberen te genieten van het gevoel dat ik bij de, volgens velen, beste internet provider van NL zit.

Het XS4ALL compleet probleem, voor wat betreft de korting op het mobiele KPN telefoonabonnement en de dubbele minuten/data, ligt nu volledig bij de KPN. Zij hebben sinds 6 weken door invoering van nieuwe software een probleem met de koppeling van gegevens van XS4ALL klanten in hun systeem. Dat is dus ongeveer ontstaan op het moment dat wij klant werden bij XS4ALL, 25 maart. Zo zie je maar weer, een ongeluk komt nooit alleen. Er loopt een beheerticket bij de KPN. Ze moeten denk ik ook werken aan hun interne software implementatie testen.

Over en uit. Smile
 
Hippe lip
Gefeliciteerd! Ik ben blij voor je dat dit punt is opgelost en dat het tot nieuwe, heldere inzichten (en een leerprocesWink) heeft geleid.

Succes nog met de afronding van het belstukje, maar ik verwacht dat dit wel goed gaat komen.

Doet XS4ALL trouwens nog iets aan compensatie voor alle moeite en de tijd dat je wel betaalde maar geen tv kon kijken?
= = = = =
Taal is makkelijker als je denkt...
 
ckong

Hippe lip schreef:

....
Doet XS4ALL trouwens nog iets aan compensatie voor alle moeite en de tijd dat je wel betaalde maar geen tv kon kijken?


Ja, ze hebben de TV-loze periode gecrediteerd en omdat het de eerste zes maanden al gratis is, wordt die creditering op maand 7 toegepast. Daarnaast één maand extra gratis TV. Ach, het is iets, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik niet heb hoeven switchen naar bijvoorbeeld KPN of zo.
 
ckong
Nou, alles is rond. Vandaag is de koppeling tussen XS4ALL en KPN mbt de XS4ALL compleet voordelen bij een mobiel KPN nummer ook hersteld. En de niet gekregen korting wordt door de KPN gecrediteerd. Smile
 
Marcel
Dst is goednieuws dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen.

...maar het was fijn geweest als het zonder de frustratie was geweest dat bijna alles mis ging.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net een week klant, krijg nu al spijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Krijg openDNS niet werkend Algemeen : 3 19 okt 2019
Nieuwe klant XS4ALL Den Haag Algemeen : 11 04 jun 2012
Advertentie