obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7583
pe0mot
Sinds kort de 7583 hier met 7.14
De beste Fritzbox de afgelopen 15 jaar.
|
|
|
No intelligent life down here. Beam me up Scotty!
 
wil
ik kan mijn 7583 geleverd door Freedom niet updaten met een gedownload bestand Bij menu systeem/update ontbreekt de tab FRITZ! FILE. Ik kan dus geen bestand kiezen voor de update. Alleen de tabs FRIT!OS versie en Auto-update zijn beschikbaaar.
 
fmrama
Ook niet bij Systeem-backup-herstellen.
 
Gieter

wil schreef:

Ik kan dus geen bestand kiezen voor de update. Alleen de tabs FRIT!OS versie en Auto-update zijn beschikbaaar.


'Advanced View' niet aan?
 
fmrama
Bij de 7583 staat het onder Systeem-backup-herstellen.
 
meppele

Gieter schreef:

wil post=11221

Ik kan dus geen bestand kiezen voor de update. Alleen de tabs FRIT!OS versie en Auto-update zijn beschikbaaar.


'Advanced View' niet aan?


Bij mijn FB7583 (nog XS4ALL) zijn zowel in 'normaal' als in de 'advanced' mode, 3 tabs beschikbaar : FRITZ!OS-versie, Auto-update en FRITZ!OS-bestand. Kan me niet voorstellen dat deze tab in opdracht van- en met een speciale firmware versie voor Freedom niet beschikbaar is.
Gewijzigd door meppele op 21 juli 2020, 19:12
 
fmrama
Nog een keer dan.

5f172e8d54e29-27FB4622-A765-4278-81CF-D8FB5FB19A68
 
wil
Ik moest advanced opnieuw aanvinken en toen kwam de tab weer. Heel vreemd.
 
meppele

fmrama schreef:

Nog een keer dan.

5f172e8d54e29-27FB4622-A765-4278-81CF-D8FB5FB19A68


Fmrama, het betreft hier de update van de firmware, niet om backup van de instellingen.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Roger

meppele schreef:

Bij mijn FB7583 (nog XS4ALL) zijn zowel in 'normaal' als in de 'advanced' mode, 3 tabs beschikbaar : FRITZ!OS-versie, Auto-update en FRITZ!OS-bestand.

Bij mijn 7590 verdwijnt de FRITZ!OS File tab als ik advanced mode uit zet. Kennelijk werkt het niet bij alle modellen hetzelfde Think

Quote

Kan me niet voorstellen dat deze tab in opdracht van- en met een speciale firmware versie voor Freedom niet beschikbaar is.

Er is geen speciale firmware versie voor Freedom. Maar een provider kan bepaalde zaken in de UI customizen via TR-069 (CPE WAN Management Protocol). AVM is helaas niet transparant over wat een provider allemaal kan doen via TR-069. TR-069 uitschakelen is daarom altijd het eerste wat ik doe bij een nieuwe FRITZ!Box (alle vinkjes uit onder Internet -> Account Information -> Provider Services).

wil schreef:

Ik moest advanced opnieuw aanvinken en toen kwam de tab weer. Heel vreemd.

Inderdaad vreemd. Misschien gewoon een bug?
FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7583', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wifi probleem 7583 en repeater 3000 WiFi : 8 22 okt 2020
Fritzbox 7340 update Fritzbox : 11 22 nov 2019
Kan geen verbinding maken met Fritzbox 7581 AR Algemeen : 4 09 nov 2019
Seniorentelefoon die te gebruiken is met de Fritzbox Eigen telefoon netwerk : 3 23 sep 2019
Fritzbox!7583 & Naamweergave bij tel. gesprekken Fritzbox : 12 21 sep 2019
Advertentie