obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van Freedom. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Televisie van Canal Digitaal
wil

Gieter schreef:

Dat was me ook al opgevallen.
Nieuws is, direct na de uitzending niet oproepbaar.
De Typist heeft zich hier ook na een week gewist.
Ook werkte 'begin gemist' niet, terwijl er wel een markering was in de EPG.

Wat die haperingen betreft, daar zijn ze inderdaad mee bezig.

Ik heb bericht van de helpdesk freedom dat alle opnames van de typist bij mijn opnames staan. Dat ik dus misschien niet goed gekeken heb. En inderdaad nu staan ze er allemaal op. Maar ik was er echt van overtuigd dat ze weg waren na 1 week.
 
arix

Jan Doedel schreef:

Vanaf komende woensdag over naar freedom internet + bellenYeah...maar zonder televisie. Voor in ieder geval een jaar tv geregeld via ziggo. Hopelijk zijn de kinderziekten er dan enigszins uit. Hier wel vrienden gemaakt, alles werkt prima en dan ook nog ziggo sport met de formule1 zonder meerkostenThumbs Up.


MH schreef:

Ik ben blij dat ik voor tv-kijken nog steeds bij Ziggo zit. Ook in mijn XS4ALL-tijd was dat al zo. Ik doe graag aan risicospreiding, dus als mijn glasvezel het even niet doet, dan doet de coax het vast nog wel, en vice versa. Zo heb ik altijd iets. Mijn vrouw houdt bovendien niet van (technische) veranderingen en wil graag bij Ziggo blijven. Ik kijk daarom voorlopig even de kat uit de boom vwb tv-kijken via Freedom/CD.
Jammer is wel dat Ziggo vorige maand duurder is geworden, dat was eerst 18,70 Euro en is nu 19,95. Ziggo kost me dus 4 Euro/maand extra tov Freedom. Dat vind ik best wel een flink bedrag.


Deze optie klinkt best wel interessant. Ik heb bij de Ziggo-website gekeken, maar voor dat geld kun je geen programma's opnemen om ze later te bekijken. Tenminste, dat heb ik er van begrepen. Hebben jullie daar voor gekozen of heeft iemand een alternatief bedacht om sommige programma's toch later te kunnen bekijken?
 
Gieter
Ik heb ook aan Ziggo tv gedacht.
Ik heb ze even aan de telefoon gehad.
Voor nieuwe klanten is er geen CI+ meer.
Alleen tv, kon wel maar dan wel analoog.
Toen kwam er verkoop praat, voor een alles in 1 pakket.
Ik werd onwel van het gesprek en heb het afgebroken.
 
minne
Alleen analoge TV? Ziggo is toch gestopt met analoog signaal door te geven?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...-tv/kijken
 
MH
In mijn woonplaats geeft Ziggo het analoge signaal nog gewoon door maar dat schijnt er in de loop v/h jaar af te gaan. Nog niets van gehoord overigens. Zover ik weet zijn er ook plaatsen in NL waar het analoge signaal al niet meer doorgegeven wordt.
Het is daarom inderdaad een raar verhaal dat een verkoper het kennelijk nog wel aanbiedt tijdens een telefoongesprek.
 
Gieter
Ik heb nogal wat slechte ervaringen met Ziggo.
De medewerkers aan de telefoon kletsen maar wat raak.
Ik ken ook heel weinig mensen die nog Ziggo hebben.
 
MH

Gieter schreef:

Alleen tv, kon wel maar dan wel analoog.
Bedoelden ze niet "kabel-tv"? Ze bieden dat gewoon aan op de website (link). Dat kost 19,95. Het is digitaal via coax maar in sommige woonplaatsen staat ook het analoge signaal er nog op. Maar het is zonder opnemen.
 
wil
Mijn zoon heeft Ziggo. Zijn telefoon aansluiting is zo slecht dat internet via de telefoonlijn te traag is. Hij zit te ver van de centrale en er zijn geen wijkkasten. Dus de enige keuze in zijn woonplaats is Ziggo voor snel internet. Alleen het aansluiten ging niet zonder monteur. Alles aangesloten en geen internet of TV. Helpdesk bleef beweren dat ze konden zien dat er signaal moest zijn. Monteur laten komen en die constateerd dat zijn collega in de kast buiten de aansluiting niet had aangesloten voor zijn adres. Maar mijn zoon is zeer teverden over de internet verbinding en de TV.
 
LeoK
Als we het nou niet meer over ziggo hebben, want dat lijkt me een gepasseerd station, zouden we ons kunnen richten op de ervaringen met canal digitaal. Ik heb, met velen, de stap gemaakt, zonder precies te weten wat het alternatief zou zijn voor tv van KPN. Dat was om van KPN (xs4all) af te komen. Nu blijkt dat de keuze wat tegenvalt, vind ik, dat ik niet moet klagen, maar dat we de ervaringen/wensen moeten delen, in de hoop dat CD daarmee - ter verbetering - aan de slag gaat. Vooralsnog zijn mijn punten: het zeer trage navigeren in de gids en de menu's; het haperen van het beeld bij tv-gemist (vooral het journaal) en het lastige voor- of achteruitspoelen van opgenomen programma's. Wie weet wordt er bij CD serieus naar dit soort opmerkingen geluisterd.
 
wil
Wat ik ook een probleem vind bij CD is dat je bij het journaal en 1vandaag ,wat we altijd kijken, er geen ondertiteling is als je via uitzending gemist kijkt. Mijn vrouw is slechthorend en heeft de ondertiteling nodig, Bij kijk vanaf begin werkt ondertiteling wel, maar niet bij uitzending gemist.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie van Canal Digitaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
Televisie over router werkt niet Fritzbox : 6 24 sep 2013
geen wifi contact fritzbox en televisie WiFi : 2 03 aug 2013
Televisie XS4ALL op iMac 27"? Freedom Glasvezel diensten : 1 31 dec 2011
Televisie en iMac 27" Basispakket : 4 07 aug 2011
Advertentie