Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
mijn.overheid spam?
|
|
PainstakinglyDegooglifying |
Geplaatst op 25 October 2021, 09:00
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 23 Nov 2017 |
Hai, I merk dat allerlei mail onterecht in mijn spambox verdwijnt, zoals mail van deelautoaanbieder Sixt en mijn.overheid. Ik heb ze kunnen whitelisten, maar het rare is dat alle spampunten komen van iets dat FUZZY_DENIED heet. Wat is dit en kan dit een kleinere rol krijgen? Code Download source
FUZZY_DENIED krijgt hier 8 punten, die door de rest van de score alleen maar worden verlaagd, tot 5.35. Dit lijkt me een slechte instelling. |
|
|
Gieter |
Geplaatst op 25 October 2021, 10:53
|
Moderator » Internet TV » 5490 » Aria 7 Berichten: 423 Lid sinds: 03 Apr 2019 |
Heb je deze vraag ook aan de helpdesk gesteld? Ik krijg de overheid via een andere provider binnen met een score van 0.1 Bij officiële notificaties Hebben ze wel een ongelukkige afkorting, die ook veel in de headers voor komt "KOOP" |
|
|
PainstakinglyDegooglifying |
Geplaatst op 25 October 2021, 11:26
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 23 Nov 2017 |
Goed idee, ik ga ermee naar de helpdesk. Dank. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijn.overheid spam?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
spam email is geen spam | Algemeen | : 2 | 07 Nov 2020 |
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein | Algemeen | : 4 | 23 Jun 2019 |
Geluid valt weg van mijn externe boxen als ik de tv uit zet | Freedom Glasvezel diensten | : 3 | 21 Jan 2019 |
Mijn XS4ALL 2 way authenticatie | Algemeen | : 1 | 30 Mar 2018 |
XS4ALL wil mijn FB7360 ruilen voor FB7581. Doen of niet doen? | Fritzbox | : 10 | 22 Feb 2018 |
Advertentie