Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Telefoon gaat over,ondanks in gesprek zijn
|
|
Jacky |
Geplaatst op 24 September 2010, 10:49
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 14 Sep 2010 |
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hier mee. Bij toeval kwam ik er achter als ik in gesprek ben op mijn telefoon toestel en ik door een ander gebeld wordt dat deze geen gesprek toon krijgt, maar dat het gewoon overgaat,terwijl ik wel degelijk in gesprek ben. Heb gekeken in de voipselfcare en in het servicecentre en ook de nodige helppagina's gelezen, maar ik kon niets vinden. DE helpdesk van Xs4all kon mij niet verder helpen, ik kreeg het telefoonnummer van de fabrikant van de fritzbox, waar ik steeds een bandje te horen krijg. Het lijkt op iets van wisselgesprek, maar is het niet,heb het getest met mijn mobiel, maar hoor geen piepje of zo. Ik heb sinds kort de fritzbox 7340 ,die naar mijn idee niet volledig getest is, omdat er steeds weer iets anders is met dit apparaat. Hulp is welkom |
|
|
Jacky |
Geplaatst op 26 September 2010, 18:57
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 14 Sep 2010 |
Quote suz123 schreef: Dat is best raar :/ Heb je mischien meerdere telefoontoestel aangesloten dat een andere wel de mogelijkheid geeft om op te nemen? Wat staat er in het voipselfcarecentre ingesteld wat er moet gebeuren als je in gesprek bent? Het is inderdaad raar, mijn ouders hebben het zelfde probleem. In feite zijn de instellingen in het voipselfcarecentre dezelfde als met het vorige modem die ik een aantal jaar had en dat heeft altijd normaal gewerkt. Je hoorde dan "de persoon die u probeert te bereiken is nu niet bereikbaar, nu gaat hij dus over. Ik heb 2 telefoontoestellen in huis van het merk panasonic. In feite is dus de enige verandering het modem. |
|
|
ArchStanton |
Geplaatst op 27 September 2010, 18:22
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 15 Sep 2010 |
Niet te geloven dat geen enkele helpdesk je kan helpen, het is zo simpel: 1. klik aan de linkerkant van het startscherm van de webinterface op 'Telephony Devices'. 2. klik in de regel met FON1 op het icon van een bladzij met potloodje. 3. klik het tabblad 'Telephony Device Features' aan. 4. zet een vinkje bij 'call rejection on busy'. 5. Klik onderaan op OK. Doe dit voor ieder aangesloten toestel in de lijst met Telephony Devices (FON1, FON2, DECT), indien aanwezig. |
|
|
Jacky |
Geplaatst op 28 September 2010, 09:10
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 14 Sep 2010 |
Quote suz123 schreef: Quote Jacky schreef: Quote suz123 schreef: Dat is best raar :/ Heb je mischien meerdere telefoontoestel aangesloten dat een andere wel de mogelijkheid geeft om op te nemen? Wat staat er in het voipselfcarecentre ingesteld wat er moet gebeuren als je in gesprek bent? Het is inderdaad raar, mijn ouders hebben het zelfde probleem. In feite zijn de instellingen in het voipselfcarecentre dezelfde als met het vorige modem die ik een aantal jaar had en dat heeft altijd normaal gewerkt. Je hoorde dan "de persoon die u probeert te bereiken is nu niet bereikbaar, nu gaat hij dus over. Ik heb 2 telefoontoestellen in huis van het merk panasonic. In feite is dus de enige verandering het modem. Heb je wel eens gekeken of je ook op kan nemen met het andere toestel? Zou wel intressant zijn Op het ander toestel staat in gesprek, en hoor je niets als je opneemt. |
|
|
Jacky |
Geplaatst op 28 September 2010, 09:14
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 14 Sep 2010 |
Quote ArchStanton schreef: Niet te geloven dat geen enkele helpdesk je kan helpen, het is zo simpel: 1. klik aan de linkerkant van het startscherm van de webinterface op 'Telephony Devices'. 2. klik in de regel met FON1 op het icon van een bladzij met potloodje. 3. klik het tabblad 'Telephony Device Features' aan. 4. zet een vinkje bij 'call rejection on busy'. 5. Klik onderaan op OK. Doe dit voor ieder aangesloten toestel in de lijst met Telephony Devices (FON1, FON2, DECT), indien aanwezig. Ik denk dat de monteur iets verkeerd heeft gedaan toen hij het modem plaatste. Toen ik bovenstaande wilde toepassen stond er bij telephony devices "No telephony device has been configured All connected telephones react to all incoming calls ' heel vreemd, terwijl het telefoonnummer als geregistreerd staat als je het vanuit het start menu bekijkt. |
|
|
Jacky |
Geplaatst op 28 September 2010, 14:36
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 14 Sep 2010 |
Quote Jacky schreef: Quote ArchStanton schreef: Niet te geloven dat geen enkele helpdesk je kan helpen, het is zo simpel: 1. klik aan de linkerkant van het startscherm van de webinterface op 'Telephony Devices'. 2. klik in de regel met FON1 op het icon van een bladzij met potloodje. 3. klik het tabblad 'Telephony Device Features' aan. 4. zet een vinkje bij 'call rejection on busy'. 5. Klik onderaan op OK. Doe dit voor ieder aangesloten toestel in de lijst met Telephony Devices (FON1, FON2, DECT), indien aanwezig. Ik denk dat de monteur iets verkeerd heeft gedaan toen hij het modem plaatste. Toen ik bovenstaande wilde toepassen stond er bij telephony devices "No telephony device has been configured All connected telephones react to all incoming calls ' heel vreemd, terwijl het telefoonnummer als geregistreerd staat als je het vanuit het start menu bekijkt. Heb de telefoon toegevoegd door telephone devices, en het probleem lijkt opgelost te zijn zonder dat ik busy heb aangevinkt. Mocht het zich weer voordoen dan zal ik busy aanvinken. Heel erg bedankt. |
|
|
Jacky |
Geplaatst op 28 September 2010, 14:37
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 14 Sep 2010 |
Quote suz123 schreef: Quote Ik denk dat de monteur iets verkeerd heeft gedaan toen hij het modem plaatste. Toen ik bovenstaande wilde toepassen stond er bij telephony devices "No telephony device has been configured All connected telephones react to all incoming calls ' heel vreemd, terwijl het telefoonnummer als geregistreerd staat als je het vanuit het start menu bekijkt. Je hebt ind e Fritzbox de optie om poorttoewijzingen in te stellen. Zodat wanneer je bijvoorbeeld belt met een toestel aangesloten op poort1 altijd via zelfde nummer uitbelt en zo ook voor binnen komende gesprekken. De melding die je noemt lijkt aan te geven dat deze poorttoewijzigen niet zijn ingesteld. Dank je voor alle feedback, het probleem lijkt opgelost te zijn door toevoeging via telephone devices. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon gaat over,ondanks in gesprek zijn', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritz telefoon codes | Fritzbox | : 2 | 29 Apr 2021 |
TV beeld op zwart, geluid gaat door. | TV Problemen | : 16 | 27 Dec 2019 |
frits 5781 en tiptel-282 ip telefoon | Instelling problemen | : 4 | 22 Sep 2019 |
benaderen FB antwoordapparaat met IP telefoon | Eigen telefoon netwerk | : 3 | 12 Mar 2019 |
CLIR op een per-gesprek basis | Eigen telefoon netwerk | : 1 | 01 Feb 2019 |
Advertentie