Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
Basispakket
|
|
Access |
Geplaatst op 03 March 2011, 19:19
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet TV Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » Asus RT-AC87U » Eredivisie + Sport1 » Motorola VIP1963 Berichten: 285 Lid sinds: 29 Dec 2008 |
Wensen of op- en aanmerkingen op het basispakket kunt u hieronder kwijt. |
|
|
ArchStanton |
Geplaatst op 07 March 2011, 23:42
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 15 Sep 2010 |
Mijn wens: een eigen onderscheidend aanbod van XS4all, en niet gewoon het standaard-aanbod van KPN met dezelfde crappy Motorola ontvanger! Wat heeft dit voor nut? ik ben klant bij XS4All geworden omdat ik afwilde van die klerezooi van KPN, maar volgens mij duurt het nu niet lang meer voor alle klanten gewoon worden overgezet naar 'Internet van KPN'. |
|
|
djilderda |
Geplaatst op 17 March 2011, 08:28
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 17 Mar 2011 |
Quote ArchStanton schreef: Mijn wens: een eigen onderscheidend aanbod van XS4all, en niet gewoon het standaard-aanbod van KPN met dezelfde crappy Motorola ontvanger! Wat heeft dit voor nut? ik ben klant bij XS4All geworden omdat ik afwilde van die klerezooi van KPN, maar volgens mij duurt het nu niet lang meer voor alle klanten gewoon worden overgezet naar 'Internet van KPN'. Ik ben het gedeeltelijk met je eens, ik HOOP dat XS4ALL een eigen draai en invulling gaat geven aan deze dienst! Maar de ontvanger die wij nu hebben is wel degelijk een stuk sneller dan de bestaande ontvanger van KPN, die is werkelijk hopeloos traag in de menustructuur enz. Met de nieuwe ontvanger heb ik geen problemen. Wel heb ik gezien dat het geen twin-tuner is, dat vindt ik een flinke misser, wat heb je aan die opnamen functionaliteit als je ondertussen niks anders kunt kijken? de concurentie heeft dit beter voor mekaar. |
|
|
djilderda |
Geplaatst op 17 March 2011, 08:30
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 17 Mar 2011 |
Mijn wensen: - TWIN Tuner in de ontvanger! DAT is toch wel minimaal van deze tijd zou je zeggen - Ipad/Android APP om opnames in te stellen. Dat is wel erg handig. |
|
|
Access |
Geplaatst op 17 March 2011, 17:20
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet TV Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » Asus RT-AC87U » Eredivisie + Sport1 » Motorola VIP1963 Berichten: 285 Lid sinds: 29 Dec 2008 |
Twin tuner zal m.i. niet gebeuren en wel om de volgende reden. Elke tuner vreet bandbreedte bij gebruik en ADSL houdt toch al niet over qua bandbreedte.
|
|
|
harrynot |
Geplaatst op 10 April 2011, 21:29
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 18 Mar 2011 |
Nou ja, "twin tuner"...opnemen van kanaal X en tegelijkertijd kijken naar kanaal Y kan natuurlijk wel (bij standaardpakket/niet HD). Als je dat doet gebruik je 8MB/s voor je TV. Gebruik het nu bijna 4 weken, bevalt nog steeds goed. 't Is (inderdaad) een 100% kopie van KPN, valt me van xs4all wat tegen... |
|
|
BorSpil |
Geplaatst op 06 May 2011, 12:46
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 06 May 2011 |
Zo standaard is die "twin tuner" blijkbaar niet. Ik heb 20Mb (15,5 attainable) en standaard tv, dus geen HD, maar ik kan dus niet een programma opnemen terwijl ik naar een ander programma wil kijken. De helpdesk wil of kan niet helpen. "Via Programma Gemist kunt u het terug kijken". Maar daar staan slecht een paar programma's van de vorige dag en alleen ned1, 2 of 3. Ik ben zeer teleurgesteld in TV van XS4All want ik krijg niet wat ik verwacht had. Opzeggen kan ook niet. Ik zit er volgens klanten'service' een jaar aan vast. Gatver! |
|
|
kipslaatje |
Geplaatst op 04 July 2011, 09:30
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 04 Jul 2011 |
Hoezo zit je er een jaar aan vast? Je kan toch altijd binnen 10 werkdagen annuleren? Ik ben aan het twijfelen of ik dat ga doen. Ik kan inderdaad ook maar 1 stream ontvangen en dus niet kijken en opnemen van 2 verschillende zenders. De helpdesk aan de telefoon weet het allemaal niet en geeft steeds andere antwoorden. (De laatste versie was dat die functionaliteit wel op de box zit, maar in de software die XS4ALL er op heeft staan is uitgeschakeld.. en dat dat dus bij elke klant zo is.) En als je aan de helpdesk aangeeft dat je daar ontevreden over bent of dat antwoord onvoldoende vindt, dan verbinden ze je doodleuk door met de opzegdienst... Ik daarom ook maar gemaild en kreeg toen dit antwoord: Quote De informatie die u heeft gekregen van mijn collega blijkt niet geheel juist. Internet verbinding met een bandbreedte van boven de 8 Mb p/s zouden voldoende moeten zijn om zowel op te kunnen nemen als te kunnen kijken tegelijkertijd. Er zijn echter incidenten waarbij in ons levering proces waarbij hier alsnog maar 1 van de 2 streams word aangemeld, deze gevallen worden intern gemeld bij een technische specialist die ze weer aankaart bij onze netwerk-leverancier. Bij deze heb ik uw specifiek geval gemeld, ik kan echter op dit moment nog niet concreet aangeven wanneer dit probleem precies is opgelost, er zijn echter meerdere klanten die hier last van hebben, u kunt er vanuit gaan dat we er zodoende hard aan werken om dit te herstellen. Ik heb wel gevraagd of ik alsnog kan annuleren als dit niet binnen een half jaar is opgelost. Daar moet ik nog antwoord op krijgen. Weet nog niet wat ik ga doen als ik geen antwoord heb gehad binnen mijn 10 werkdagen... Ik vind het overigens ook heel irritant dat de optie om een opname te herhalen niet op de box is uitgezet. Bij KPN ITV klanten zijn ze een software update aan het uitvoeren waardoor dit er wel op komt te zitten (en bij veel mensen sinds vorige week al zit) maar bij Xs4all momenteel nog niks. Daarover wordt gezegd: Quote De functie gaat werken zoals deze omschreven staat in de handleiding maar is momenteel niet actief. Dit komt omdat ons achterliggende netwerk hier nog niet klaar voor is maar dit gebeurt binnenkort wel. Wij zijn een aantal toevoegingen op onze huidige dienst aan het schrijven die het leven van onze klanten gemakkelijker moet maken. Herhaald opnemen hoort hier bij, maar ook een aantal leuke features die ik nog niet bekend mag maken. Dit alles komt binnenkort in een software update uw kant op. Momenteel kan ik u enkel om geduld verzoeken. Maar of 'binnenkort' binnen enkele dagen, weken of maanden betekent kunnen ze niet zeggen.. Ik heb nog 6 werkdagen.. hoop snel meer antwoorden te hebben. Het mailtje wat ik als eerst heb geciteerd kreeg ik trouwens gisterenochtend (dus op zondag!) binnen, dat vind ik dan wel weer service. |
|
|
ArcoWitter |
Geplaatst op 12 October 2011, 08:09
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 12 Oct 2011 |
Je kunt helemaal niet opzeggen - het 'eiken' van de verbinding duurt al 10 dagen, volgens de support, hooguit 30 dagen. Dus pas daarna kun je weten of het uiteindelijk werkt. En dan zit je er al aan vast. Handig gedaan van die gasten! Overigens, ga naar Consuwijzer.nl als je betaalt voor meer dan wat je krijgt. (Voor zover je dat uit het contract kunt halen!) |
|
|
Truus1963 |
Geplaatst op 17 December 2011, 11:10
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17 Dec 2011 |
Net xs4all tv opgeleverd. Werkt echt boven mn verwachting. Durfde het eerst niet aan vanwege allerlei berichten van traag, werkt niet enz. maar heb absoluut geen spijt. Motorola 1963 werkt prima. En goed beeld. Ziet mooier uit dan digitaal via de kabel. Tevreden en ook nog iets goedkoper dan de kabel. Internetsnelheid heeft er bij niet onder te lijden. Het is zelfs sneller geworden! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Basispakket', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie