Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van Freedom, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
TV valt regelmatig weg
|
|
MartinH |
Geplaatst op 05 September 2012, 08:52
|
Activiteit » Vught » 5262nm » Internet TV Bellen » FRITZ!Box 7390 Glas Berichten: 2 Lid sinds: 05 Sep 2012 |
Sinds een paar weken heb ik nu tv van XS4all via glasvezel. Schitterend beeld, niets op aan te merken. Alleen valt het beeld regelmatig weg en heb ik een paar seconden een zwart beeld. Heel soms krijg ik in beeld dan de melding "niet ondersteund video formaat". Dit is soms 1 keer per half uur en soms een paar keer per minuut. Ik maak gebruik van een Philips tv en heb de hdmi kabel al vervangen. Met een scartkabel lijkt het probleem niet voor te komen. Waar ligt dit nu aan ?? Aan de tv, de tv ontvanger, de kabel ???? Iemand een idee ??? thx, Martin |
|
|
MartinH |
Geplaatst op 05 September 2012, 17:16
|
Activiteit » Vught » 5262nm » Internet TV Bellen » FRITZ!Box 7390 Glas Berichten: 2 Lid sinds: 05 Sep 2012 |
Eeeehhh instellen op de tv ontvanger?? Hoe kun je daar iets op instellen?? Is toch gewoon een black box (letterlijk) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV valt regelmatig weg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 valt compleet uit | Fritzbox | : 4 | 03 May 2019 |
Geluid valt weg van mijn externe boxen als ik de tv uit zet | Freedom Glasvezel diensten | : 3 | 21 Jan 2019 |
internet radio valt steeds weg | Algemeen | : 2 | 14 Dec 2018 |
Netflix regelmatig even stilstaand beeld | TV Problemen | : 1 | 06 Nov 2018 |
TV signaal valt geregeld kort weg | TV Problemen | : 2 | 18 Aug 2018 |
Advertentie