Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van Freedom. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
Foutcode 301 bij installeren
|
|
timr2018 |
Geplaatst op 21 September 2018, 20:56
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21 Sep 2018 |
Hallo, ik heb mijn modem en tv ontvanger juist aangesloten volgens het boekje. Echter gaat de installatie niet verder dan 20% en geeft deze foutcode 301. Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? |
|
|
noord453 |
Geplaatst op 21 September 2018, 21:16
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21 Sep 2018 |
Zou het kunnen zijn dat uw abonnement nog niet geactiveerd is? meestal krijgen klanten hun apparatuur een paar dagen eerder dan dat het abonnement ingaat. Dit geldt zeker voor tv abonnementen |
|
|
timr2018 |
Geplaatst op 21 September 2018, 21:18
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21 Sep 2018 |
ja nu je het zegt. A.s. maandag wordt het opgeleverd. Ik kan wel al via de app tv kijken. Kan het dan zijn dat via de TV het nog niet werkt? |
|
|
noord453 |
Geplaatst op 21 September 2018, 21:59
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21 Sep 2018 |
Als je pas maandag aangesloten wordt qua tv, een ander soort signaal dan via het internet tv kijken dan gaat het tv kastje pas maandag werken en kan je via het internet en misschien ook al via de app wel tv kijken. |
|
|
PeterBremer |
Geplaatst op 26 September 2018, 09:12
|
Activiteit » Drachten » 9204 LL » Internet Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » AVM » Basispakket Berichten: 13 Lid sinds: 22 Jan 2018 |
Quote timr2018 schreef: ja nu je het zegt. A.s. maandag wordt het opgeleverd. Ik kan wel al via de app tv kijken. Kan het dan zijn dat via de TV het nog niet werkt? Bij mij hetzelfde, gisteren ontvangers binnengekregen, aangesloten en ook foutcode 301. Officieel wordt het pas vrijdag opgeleverd. Via internet TV kijken werkt al wel. Ik wacht vrijdag af. Laat het hier dan weten. Zijn er misschien anderen die uit eigen ervaring kunnen bevestigen dat het officieel nog niet actief zijn van het abonnement de oorzaak is van foutcode 301? |
|
|
PeterBremer |
Geplaatst op 28 September 2018, 21:05
|
Activiteit » Drachten » 9204 LL » Internet Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » AVM » Basispakket Berichten: 13 Lid sinds: 22 Jan 2018 |
Quote PeterBremer schreef: Quote timr2018 schreef: ja nu je het zegt. A.s. maandag wordt het opgeleverd. Ik kan wel al via de app tv kijken. Kan het dan zijn dat via de TV het nog niet werkt? Bij mij hetzelfde, gisteren ontvangers binnengekregen, aangesloten en ook foutcode 301. Officieel wordt het pas vrijdag opgeleverd. Via internet TV kijken werkt al wel. Ik wacht vrijdag af. Laat het hier dan weten. Zijn er misschien anderen die uit eigen ervaring kunnen bevestigen dat het officieel nog niet actief zijn van het abonnement de oorzaak is van foutcode 301? Inderdaad vanacht een mail ontvangen dat de "bestelling Televisie is afgerond", ook gezien dat de fritzbox rond die tijd herstart is. Bij thuiskomst vanmiddag de ontvanger weer aangezet, nu gaat het opstarten door na de 20%. geen 301 fout meer. Het lijkt goed te werken. Wel relatief veel MP4 bewegingsartefacten in het beeld. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutcode 301 bij installeren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Foutcode na opname | TV Problemen | : 1 | 30 Oct 2016 |
Advertentie