Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van Freedom. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
Televisie van Canal Digitaal
|
|
arix |
Geplaatst op 20 August 2020, 20:19
|
Activiteit » Leiden » 2318AJ » FRITZ!Box 7581 » Basispakket Berichten: 10 Lid sinds: 11 Jan 2019 |
Als we het nou niet meer over ziggo hebben, want dat lijkt me een gepasseerd station, zouden we ons kunnen richten op de ervaringen met canal digitaal. Ik heb, met velen, de stap gemaakt, zonder precies te weten wat het alternatief zou zijn voor tv van KPN. Dat was om van KPN (xs4all) af te komen. Nu blijkt dat de keuze wat tegenvalt, vind ik, dat ik niet moet klagen, maar dat we de ervaringen/wensen moeten delen, in de hoop dat CD daarmee - ter verbetering - aan de slag gaat... Helemaal mee eens. Ik ga in ieder geval ook over naar Freedom, al was het alleen al vanwege de idieële waarden, want die vind ik belangrijker dan een paar euro per maand meer of minder vergeleken bij KPN-XS4All. Wèl is het goed om te controleren of de door Freedom geboden produktkenmerken voldoende zijn. |
|
|
jemmie |
Geplaatst op 20 August 2020, 21:19
|
Moderator » Maarssen » Internet TV » FRITZ!Box 5490 » Entertainment+Ziggo » Amino Aria 710 Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2013 |
Helemaal mee eens. Ik ga in ieder geval ook over naar Freedom, al was het alleen al vanwege de idieële waarden, want die vind ik belangrijker dan een paar euro per maand meer of minder vergeleken bij KPN-XS4All. Wèl is het goed om te controleren of de door Freedom geboden produktkenmerken voldoende zijn. Amen ________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen |
|
|
sciurius |
Geplaatst op 21 August 2020, 07:44
|
Activiteit » Internet TV Bellen Berichten: 97 Lid sinds: 26 Apr 2019 |
Quote Nu blijkt dat de keuze wat tegenvalt, vind ik, dat ik niet moet klagen, maar dat we de ervaringen/wensen moeten delen, in de hoop dat CD daarmee - ter verbetering - aan de slag gaat Helemaal waar, maar de huidige stand van zaken kan voor veel mensen bepalend zijn om de overstap wel of niet te maken. Hoewel ik founding member én geldschieter van Freedom ben kan ik met het oog op mijn invalide echtgenote (voor wie de tv een belangrijke functie vervult) nog lang niet overstappen. |
|
|
wil |
Geplaatst op 21 August 2020, 07:50
|
Activiteit » Internet TV Bellen » Fritzbox 7583 » Amino Aria 7 Berichten: 274 Lid sinds: 27 Feb 2017 |
Ik denk dat het probleem in de keuze van CD van hun geleverde ontvanger zit. Bij xs4all of kpn ontvanger werkte het allemaal goed. CD gebruikt deze ontvanger al een tijdje. Ik denk niet dat software updates nog verbetering gaan geven. Anders wat het trage werken van de menus al lang opgelost. |
|
|
meppele |
Geplaatst op 21 August 2020, 09:35
|
Activiteit » Internet TV Bellen » FB7581 (als modem) » FB7583 / 2x rep 3000 Berichten: 197 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Quote Nu blijkt dat de keuze wat tegenvalt, vind ik, dat ik niet moet klagen, maar dat we de ervaringen/wensen moeten delen, in de hoop dat CD daarmee - ter verbetering - aan de slag gaat Helemaal waar, maar de huidige stand van zaken kan voor veel mensen bepalend zijn om de overstap wel of niet te maken. Hoewel ik founding member én geldschieter van Freedom ben kan ik met het oog op mijn invalide echtgenote (voor wie de tv een belangrijke functie vervult) nog lang niet overstappen. |
|
|
Gieter |
Geplaatst op 21 August 2020, 10:34
|
Moderator » Internet TV » 5490 » Aria 7 Berichten: 423 Lid sinds: 03 Apr 2019 |
Ik heb nog steeds op bepaalde momenten behoorlijke verstoringen in de tv. Ga je over "uitzending gemist" is het voor Fritz geen IPTV meer. Dat kun je zien in 'Online Monitor' Prioriteit geeft volgens mij net iets meer stabiliteit aan de ontvanger. Ik heb gewoon al het verkeer naar de ontvanger meer prioriteit gegeven.
Gieter voegde bij, bestand:
|
|
|
wil |
Geplaatst op 24 August 2020, 16:25
|
Activiteit » Internet TV Bellen » Fritzbox 7583 » Amino Aria 7 Berichten: 274 Lid sinds: 27 Feb 2017 |
Freedom gaat nieuwe TV ontvangers testen. staat in hun nieuwsbrief. |
|
|
LeoK |
Geplaatst op 25 August 2020, 10:57
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 29 Oct 2019 |
wat ik me afvraag is of onze bevindingen, die we hier noteren, ook bij de mensen van freedom terechtkomen. |
|
|
jemmie |
Geplaatst op 25 August 2020, 11:06
|
Moderator » Maarssen » Internet TV » FRITZ!Box 5490 » Entertainment+Ziggo » Amino Aria 710 Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2013 |
Lijkt er wel op door deze aankondiging, maar er zullen ook wel gebruikers rechtstreeks bij Freedom aangeklopt hebben.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen |
|
|
wil |
Geplaatst op 25 August 2020, 11:22
|
Helpdesk freedom is bekend met dit forum. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie van Canal Digitaal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 | Pluspakket | : 2 | 07 Feb 2019 |
Televisie over router werkt niet | Fritzbox | : 6 | 24 Sep 2013 |
geen wifi contact fritzbox en televisie | WiFi | : 2 | 03 Aug 2013 |
Televisie XS4ALL op iMac 27"? | Freedom Glasvezel diensten | : 1 | 31 Dec 2011 |
Televisie en iMac 27" | Basispakket | : 4 | 07 Aug 2011 |
Advertentie