Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Processor Fritzbox bottleneck?
Phlamousse
Hoi allemaal,
Ben nu in het bezit van een gehuurde Fritzbox 7590 (DSL),Over een week wordt de ODF Glasvezel geactiveerd door een monteur.
Ik belde met de helpdesk, omdat na monteren van de ONT, ik gewoon verbinding kan maken met de router middels de WAN poort.
Echter, (de helpdesk zei dat dat zou werken en waarom niet?) zie ik nu dat de Fritzbox 5590 een meer capabele processor heeft.
Ik gebruik geen wifi, geen tv, en geen telefoon. Wel een NAS voor gebruik binnenshuis.
Nu begreep ik dat het niet uitmaakt qua snelheid voor mijn interne netwerk, maar wel qua downloaden van grote spellen en videobestanden.
Klopt dat? en ga ik hier iets van merken? Als de 5590 beduidend sneller is qua downloaden, is de keuze snel gemaakt, maar ik begrijp niet hoe dat dan zou werken. Heeft het te maken met het verwerken van alle ¨pakketje¨?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Processor Fritzbox bottleneck?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 281 04 Sep 2020
Fritzbox 7340 update Fritzbox : 11 22 Nov 2019
Kan geen verbinding maken met Fritzbox 7581 AR Algemeen : 4 09 Nov 2019
Seniorentelefoon die te gebruiken is met de Fritzbox Eigen telefoon netwerk : 3 23 Sep 2019
Fritzbox!7583 & Naamweergave bij tel. gesprekken Fritzbox : 12 21 Sep 2019