Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Draytek 2860 VDSL waarden tips?
|
|
PF0T |
Geplaatst op 18 March 2019, 18:26
|
Activiteit » Internet » Eigen modem » Draytek & RuckusUnleashed Berichten: 13 Lid sinds: 26 Jan 2019 |
> Daarna getest, het werkt in ieder geval met beiden. Ik kon wisselen en in beiden gevallen kwam er een verbinding tot stand. Dat verbaasd me niet, echter het kan wel betekenen dat je in het geval van ADSL een ander communicatie protocol gebruikt, wat in minder snelheid resulteert dan VDSL2. Maar mogelijk ook in het geval van de ADSL verbinding, de verbinding robuuster is dan in geval van VDSL2. In the end is het enige dat echt belangrijk is dat het werkt voor je: het niet uitvallen van de verbinding is belangrijker dan het laatste beetje extra snelheid lijkt me. Succes, Patrick. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draytek 2860 VDSL waarden tips?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Draytek 2862B firmware update naar versie 3.9.1 | Freedom met eigen modem/router | : 1 | 01 Aug 2019 |
Draytek Vigor 2862B | Freedom met eigen modem/router | : 5 | 29 Mar 2019 |
Proscend 180-t SFP VDSL modem | Freedom met eigen modem/router | : 1 | 31 Jan 2018 |
Avontuur Overstap naar VDSL Pair-Bonding | Fritzbox | : 4 | 14 Dec 2017 |
Tips hoe je snel en veilig instellingen overneemt van FB7360 naar FB7490 | Fritzbox | : 1 | 30 Jan 2016 |
Advertentie