obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Freedom. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Panasonic Dect geen nummer weergave
wil
Ik heb 3 telefoons via dect aangemeld op de Fritzbox 7583. 1 fritzfon C6 die perfect werkt. En 2 Panasonic KX-TG6721 handsets. Die waren eerst via basisstation via kabel aan phon ingang aangesloten. Nu ik deze via dect heb aangemeld heb ik ineens geen nummerweergave meer bij inkomend gesprek. Ook geen naaam van de handset meer op display. Tijd wordt niet meer weergegeven. En ik kan niets meer programmeren op de handset zelf. Ik kan er mee bellen en op de Fritzbox worden ook alle 3 de telefoons weergegeven. De naam die je instelt op de fritzbox moet toch verschijnen op display telefoon?
 
Gieter
heel veel dect telefoons die je direct aan meld op de fritzbox hebben dat probleem. Ik heb vroeger ook een Philips gehad, zelfde resultaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Panasonic Dect geen nummer weergave', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
spam email is geen spam Algemeen : 2 07 nov 2020
Nog even geen telefonie bij Freedom Eigen telefoon netwerk : 78 05 nov 2020
Geen internetverbinding meer Fritzbox : 8 08 dec 2019
kan geen mail meer verzenden Algemeen : 2 02 dec 2019
Kan geen verbinding maken met Fritzbox 7581 AR Algemeen : 4 09 nov 2019
Advertentie