Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Einde XS4ALL?
|
|
meppele |
Geplaatst op 13 November 2019, 11:20
|
Activiteit » Internet TV Bellen » FB7581 (als modem) » FB7583 / 2x rep 3000 Berichten: 197 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis... a. Ik ben donateur van BoF en heb dientengevolge al een freedom.nl email. b. Ik heb 'geleend' aan plan B. c. Nu wordt ik gevraagd om 'founding member' van de nieuwe provider te worden. Dat staat kennelijk los van punt b. Maar ok, dat wil ik best maar mijn email adres is al bij freedom.nl geregistreerd. Of is hier sprake van overlap? De helpdesk heeft het nog te druk om te kunnen reageren . Ik had ook a. (E 10 p/m). Voor c. werd mijn bestaande freedom.nl adres (begrijpelijk), niet geaccepteerd en heb toen een nieuwe aangemaakt. Heb daarna BoF verzocht het bestaande adres te laten vervallen, gebruikte deze toch nagenoeg niet. BoF heeft deze gedeletet, wel met het (logische) verzoek toch vooral donateur te blijven! |
|
|
Roger |
Geplaatst op 13 November 2019, 11:34
|
Activiteit » FRITZ!Box 7590 Berichten: 599 Lid sinds: 07 May 2017 |
Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis... a. Ik ben donateur van BoF en heb dientengevolge al een freedom.nl email. b. Ik heb 'geleend' aan plan B. c. Nu wordt ik gevraagd om 'founding member' van de nieuwe provider te worden. Dat staat kennelijk los van punt b. Maar ok, dat wil ik best maar mijn email adres is al bij freedom.nl geregistreerd. Of is hier sprake van overlap? De helpdesk heeft het nog te druk om te kunnen reageren . Het mailtje om founding member te worden (punt C) is zo te zien verstuurd naar iedereen die de petitie van het actiecomité heeft getekend. Daarbij is bv. niet gekeken of de persoon in kwestie al een @freedom.nl e-mailadres had. Zo kreeg ik het mailtje 4 uur nadat ik (met enige moeite) founding member was geworden. Adressen eruit filteren was overigens wel problematisch geweest doordat de lijst van founding members op dat moment nogal in beweging was. Edit: als dat al mogelijk was (ik zie het bestaande e-mailadres dat ik bij de aanmelding moest opgegeven niet terug in mijn @freedom.nl profiel). Er zijn echter twee punten waar ik wat meer moeite mee heb (ik ga even muggenziften, maar maak er verder geen punt van):
Just my two cents, zouden ze aan de overkant van de grote plas zeggen. Gewijzigd door Roger op 14 November 2019, 03:50 FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
|
|
|
meppele |
Geplaatst op 13 November 2019, 12:14
|
Activiteit » Internet TV Bellen » FB7581 (als modem) » FB7583 / 2x rep 3000 Berichten: 197 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
De club xs4allblijft heeft BOF en hun hooster ingeschakeld om gelijk door te pakken met hun actie. <knip> Het (nog) niet aanbieden van bonding is wat minder. Wellicht is dit in het voorjaar 2020 ook opgelost. Hopelijk wel, bonding zal inderdaad onderdeel van het leveringspakket moeten worden. Zonder bonding komen we hier op een karrenspoor uit de begintijd van het internet terecht, net aan 20/2 Mb./sec. Zonder bonding zal ik dus zeker niet overstappen. |
|
|
jemmie |
Geplaatst op 13 November 2019, 13:49
|
Moderator » Maarssen » Internet TV » FRITZ!Box 5490 » Entertainment+Ziggo » Amino Aria 710 Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2013 |
FI is wel een BV, maar de aandelen zijn in handen van een stichting, dus er mag geen winst gemaakt worden. Volgens mij is er niks mis mee om commercie te combineren met ideologische doelstellingen zolang het maar goed gecontroleerd wordt en dat is in dit geval volgens mij wel gewaarborgd.
Volgens mij hebben alleen de mensen die zich ingeschreven hadden voor de nieuwsbrief de aankondiging gekregen, maar ik ken te weinig mensen die wel de petitie getekend hadden, maar niet ingeschreven hadden voor de nieuwsbrief. ________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen |
|
|
Roger |
Geplaatst op 13 November 2019, 15:26
|
Activiteit » FRITZ!Box 7590 Berichten: 599 Lid sinds: 07 May 2017 |
FI is wel een BV, maar de aandelen zijn in handen van een stichting, dus er mag geen winst gemaakt worden. Dat is een veel gehoorde misvatting. Een stichting kan wel degelijk winst maken (er komt meer geld binnen dan er uit gaat), maar een stichting mag die winst niet uitkeren aan bv. de oprichters of aan functionarissen. Niet tijdens het bestaan van de stichting, noch aan het einde daarvan (bij de vereffening). FI is een BV en mag ook gewoon winst maken (sterker nog, dat is zeer aan te raden). Die winst kan in de onderneming blijven (bv. voor investeringen of als reserve) of worden uitgekeerd aan Stichting Appeltaart (de enige aandeelhouder). Quote Volgens mij hebben alleen de mensen die zich ingeschreven hadden voor de nieuwsbrief de aankondiging gekregen Je hebt helemaal gelijk. Edit: ik kreeg de mail in elk geval via de mailinglist waarop ik een subscribe had gedaan. Gewijzigd door Roger op 13 November 2019, 17:21 FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
|
|
|
Lowiekse |
Geplaatst op 13 November 2019, 17:11
|
Activiteit » Internet Televisie » Basispakket » Motorola VIP1963 Berichten: 4 Lid sinds: 12 Oct 2018 |
Volgens mij hebben alleen de mensen die zich ingeschreven hadden voor de nieuwsbrief de aankondiging gekregen. Dit klopt dus niet. Ik heb alleen de petitie getekend en mij nooit ingeschreven voor de nieuwsbrief. A day without laughter is a day wasted.
My opinion doesn't have to be the right one, but it's my opinion. |
|
|
jemmie |
Geplaatst op 13 November 2019, 18:02
|
Moderator » Maarssen » Internet TV » FRITZ!Box 5490 » Entertainment+Ziggo » Amino Aria 710 Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2013 |
Heb je het dan over de aankondiging welke je afgelopen vrijdag heb gekregen of het bericht van vandaag? Als dit laatste het geval is heb je uit naam van petitie.nl de mail gekregen en is er dus geen gegevens uitwisseling geweest tussen aangemelde gebruikers van de nieuwsbrief en freedom.nl en de stichting petitie.nl en dus niet in strijd met de AVG. ________
|
|
Lowiekse |
Geplaatst op 13 November 2019, 18:06
|
Activiteit » Internet Televisie » Basispakket » Motorola VIP1963 Berichten: 4 Lid sinds: 12 Oct 2018 |
Ik heb het over de aankondiging van vandaag.
A day without laughter is a day wasted.
My opinion doesn't have to be the right one, but it's my opinion. |
|
|
jemmie |
Geplaatst op 13 November 2019, 18:10
|
Dus de AVG is niet geschonden.
________
|
|
tubejack |
Geplaatst op 14 November 2019, 12:48
|
Activiteit » Zaandam » 1506 WH » Internet TV Bellen » AVM Fritzbox 7581 Berichten: 1354 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
https://blog.xs4all.nl/xs4all-kpn-en-...e-zit-het/ |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Overstap volgens XS4all slecht idee | Algemeen | : 5 | 07 Mar 2021 |
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden | Algemeen | : 2 | 20 Nov 2019 |
Fritz!Box 7590 Nederlands Xs4all | Fritzbox | : 26 | 06 Nov 2019 |
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein | Algemeen | : 4 | 23 Jun 2019 |
XS4ALL moet blijven | Algemeen | : 2 | 06 Jun 2019 |
Advertentie