Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
Net een week klant, krijg nu al spijt
|
|
GladiusMaximus |
Geplaatst op 04 May 2019, 23:28
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 20 Oct 2014 |
OK, je krijgt een onbestemd gevoel bij wat je niet uit eigen ervaring kent. Bijzonder. Alleen bevat ik nog niet wat dat bijdraagt aan dit topic. |
|
|
ckong |
Geplaatst op 06 May 2019, 08:35
|
Activiteit » Lochem » Internet TV Bellen Berichten: 59 Lid sinds: 28 Mar 2019 |
Nou, wat mij betreft is dit mijn eindbijdrage aan dit topic. Het TV probleem is volledig opgelost, alles werkt, op beide TV ontvangers. Nu proberen te genieten van het gevoel dat ik bij de, volgens velen, beste internet provider van NL zit. Het XS4ALL compleet probleem, voor wat betreft de korting op het mobiele KPN telefoonabonnement en de dubbele minuten/data, ligt nu volledig bij de KPN. Zij hebben sinds 6 weken door invoering van nieuwe software een probleem met de koppeling van gegevens van XS4ALL klanten in hun systeem. Dat is dus ongeveer ontstaan op het moment dat wij klant werden bij XS4ALL, 25 maart. Zo zie je maar weer, een ongeluk komt nooit alleen. Er loopt een beheerticket bij de KPN. Ze moeten denk ik ook werken aan hun interne software implementatie testen. Over en uit. |
|
|
Hippe lip |
Geplaatst op 06 May 2019, 13:20
|
Activiteit » Warnsveld » Internet Televisie » Fritzbox 7590 Berichten: 15 Lid sinds: 19 Apr 2019 |
Gefeliciteerd! Ik ben blij voor je dat dit punt is opgelost en dat het tot nieuwe, heldere inzichten (en een leerproces) heeft geleid. Succes nog met de afronding van het belstukje, maar ik verwacht dat dit wel goed gaat komen. Doet XS4ALL trouwens nog iets aan compensatie voor alle moeite en de tijd dat je wel betaalde maar geen tv kon kijken? = = = = =
Taal is makkelijker als je denkt... |
|
|
ckong |
Geplaatst op 06 May 2019, 17:36
|
Activiteit » Lochem » Internet TV Bellen Berichten: 59 Lid sinds: 28 Mar 2019 |
.... Doet XS4ALL trouwens nog iets aan compensatie voor alle moeite en de tijd dat je wel betaalde maar geen tv kon kijken? Ja, ze hebben de TV-loze periode gecrediteerd en omdat het de eerste zes maanden al gratis is, wordt die creditering op maand 7 toegepast. Daarnaast één maand extra gratis TV. Ach, het is iets, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik niet heb hoeven switchen naar bijvoorbeeld KPN of zo. |
|
|
ckong |
Geplaatst op 23 May 2019, 15:55
|
Activiteit » Lochem » Internet TV Bellen Berichten: 59 Lid sinds: 28 Mar 2019 |
Nou, alles is rond. Vandaag is de koppeling tussen XS4ALL en KPN mbt de XS4ALL compleet voordelen bij een mobiel KPN nummer ook hersteld. En de niet gekregen korting wordt door de KPN gecrediteerd. |
|
|
Marcel |
Geplaatst op 25 May 2019, 11:04
|
Activiteit Berichten: 195 Lid sinds: 23 Mar 2017 |
Dst is goednieuws dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen. ...maar het was fijn geweest als het zonder de frustratie was geweest dat bijna alles mis ging. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net een week klant, krijg nu al spijt', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Krijg openDNS niet werkend | Algemeen | : 3 | 19 Oct 2019 |
Nieuwe klant XS4ALL Den Haag | Algemeen | : 11 | 04 Jun 2012 |
Advertentie