Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
loekf

Quote

mari schreef:

Wie weet of het helpt: Heb consumentenbond gemaild met het verzoek eens naar de problemen te kijken. Advies gegeven om eens op dit forum te kijken naar alle klachten.
Ik heb dat gedaan omdat ze steeds xs4all als beste provider uitroepen.
Hieronder het antwoord.
Niet geschoten is altijd mis toch

Hartelijk dank voor uw bericht over de dienstverlening van XS4ALL.

Fijn dat u de moeite wilde nemen om ons hierop te attenderen. Ik heb uw bericht intern doorgestuurd naar de afdeling Publicaties, met het verzoek om hier met aandacht naar te kijken. Aangezien de ruimte in onze gidsen beperkt is, kunnen we helaas niet garanderen dat uw melding direct tot een publicatie of vergelijkend onderzoek zal leiden.

Uw bericht is echter zonder meer een waardevolle bijdrage voor onze documentatie.

Met vriendelijke groet,
Consumentenbond


Ik had een tijdje geleden Radar ook al getipt, maar nul komma nul reactie.

Consumentenbond is wel een goeie, omdat XS4ALL altijd loopt te pronken met "best provider", "laagste storingspercentage" etc.
FRITZ!Box 7590 (7.12 - 221.9 Mbps/33 Mbps - Vplus) | 3 x FRITZ!WLAN 1750E (7.12) | XS4ALL Internet Plus + Bellen Basis
 
mari
Overigens xs4all aan de lijn gehad, deden nogal laconiek over de problemen. Ach het zal wel goed komen met updates.
En daar moet je het dan mee doen. Vondt ze niet erg geinterresseerd over komen
 
ve3315
... wederom reactie van Xs4ALL.

Spontane herstart van het modem Fritz!Box 7581 is een probleem in de firmware. Dit zal opgelost zijn in de aankomende firmware update 06.83. Wij zijn samen met AVM bezig om deze firmware te programmeren en gereed te maken voor uitlevering. Deze zal spoedig vrijgegeven worden en wij zullen elk modem automatisch update. Gelieve deze update af te wachten.

Ik wens u fijne paasdagen toe.
 
rene062
Het is zo langzaam tijd om afscheid van XS4ALL te nemen. Ze nemen hun klanten niet meer serieus en eigenlijk zijn ze ook best wel duur. Dit laatste was minder een probleem toen ze nog de beste waren en hun klanten serieus namen.
 
ve3315
Idd, maar ik wacht eerst op een oplossing en een passende compensatie.
 
tubejack

Quote

rene062 schreef:

Het is zo langzaam tijd om afscheid van XS4ALL te nemen. Ze nemen hun klanten niet meer serieus en eigenlijk zijn ze ook best wel duur. Dit laatste was minder een probleem toen ze nog de beste waren en hun klanten serieus namen.


Duur? Ik vind het heel redelijk, als je alles meetelt.
B.v. een vast IPV4 adres voor mijn servers.
Best uitgebreide instel mogelijkheden in de Fritz!box.
Krijg je nergens, of je moet flink betalen.

Heb je dat allemaal niet nodig, dan zijn er vast prijsvechters. Maar vaak moet je allerlei opties erbij kopen zoals een virusscanner of ze zijn er gewoon niet. Of het is "dichtgetimmerd" Door de helpdesk wordt ik altijd serieus genomen.

Ik heb nog steeds vertrouwen in XS4ALL dat gedoe met de 7581 is inderdaad heel vervelend, maar het betreft wel veelal extra opties die in voorgaande Fritz!boxen wel werkte, maar nergens gegarandeerd worden. Al sinds de 1e FritzOS versies draait VDSL via de 7581 vrij stabiel. Ik gebruik geen WiFi.
Zoals ik eerder opperde, het is Linux. De techneuten van XS4ALL zijn slim genoeg om een eigen Fritz!OS versie te maken.

Fijne Paas nog Smile
Gewijzigd door tubejack op 16 April 2017, 22:27
 
tubejack

Quote

ve3315 schreef:

Idd, maar ik wacht eerst op een oplossing en een passende compensatie.


Compensatie waarvoor? Als je box niet werkt, kun je in no-time een Fritz!box 7693 voor Internet, bellen en TV in bruikleen krijgen. Ze voldoen daarmee aan hun (wettelijke) verplichtingen.
 
tubejack

Quote

loekf schreef:

Ik had een tijdje geleden Radar ook al getipt, maar nul komma nul reactie.

Consumentenbond is wel een goeie, omdat XS4ALL altijd loopt te pronken met "best provider", "laagste storingspercentage" etc.


Heeft ook geen enkele zin Loekf wettelijk gezien voldoen ze aan hun verplichtingen.
Of ga jij uit leggen dat je DECT het niet doet of je VPN met de 7581? De meeste mensen weten waarschijnlijk niet
eens wat dat betekend. Laat staan dat ze het gebruiken.
 
Stef
Tubejack, wat is jouw band met xs4all ?
Zomaar een vraagje.
 
ve3315
Die Fritz!box 7693 voor Internet, bellen en TV in bruikleen is mij nog niet aangeboden. De compensatie is wat mij betreft voor de vele onderbrekingen als gevolg van het onverwacht herstarten van de router en de problemen met DECT. Ik wilde graag een 5Ghz router. XS4ALL bood mij deze aan mits ik met en jaar zou verlengen.

Ik heb nu sinds de 1e week van januari geen stabiele internet aansluiting. Heb de oude router diverse malen teruggeplaatst en op verzoek van XS4ALL de nieuwe router teruggezet zodat zij kunnen zien wat en wanneer er een herstart plaats vind voor analyse.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Weer DNS-problemen? (29 aug.) Storing : 5 29 Aug 2022
Fritz!OS 7 Fritzbox : 529 07 Aug 2021
Glasvezel rechtsreeks op FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 9 16 Jul 2021
Fritz telefoon codes Fritzbox : 2 29 Apr 2021
Introductie: FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 4 25 Jan 2021
Advertentie