Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
FRITZ!Box 7581 problemen
|
|
RuudvanMunster |
Geplaatst op 08 June 2017, 20:40
|
Activiteit » Zoetermeer » 2726DS » Internet Bellen » Fritz!Box FB7581 + ASUS GT-AX1 Berichten: 164 Lid sinds: 20 Jan 2017 |
Quote tubejack schreef: Quote ballings schreef: Zijn er al mensen die aan overstappen denken? Wellicht, maar wij echt niet, het draait nu net zo lekker. Bij elke provider is wel wat. Wat voor een repeater heb je gekocht en welke DECT toestellen gebruik je? Bij een vorig probleem stond ik op het punt over te stappen naar Ziggo. Maar toen ik de verkoper die ik daar sprak betrapte op onjuiste informatie, heb ik daar toch maar van afgezien. Nog net op tijd, want iets essentieels bleek niet te kunnen. Het is toch een beetje je wordt of door de hond of door de kat gebeten... Fritz!Box 7581 (7.12) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000. Fritz!DECT wordt uitgefaseerd zodra ik weer even gespaard heb.
|
|
|
tubejack |
Geplaatst op 08 June 2017, 20:49
|
Activiteit » Zaandam » 1506 WH » Internet TV Bellen » AVM Fritzbox 7581 Berichten: 1354 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
Mee eens Ruud. Inderdaad, of de hond of de kat, er is altijd wel wat... Zoveel keus heb ik hier niet. Het is of het KPN netwerk of Ziggo. Beide hebben goeie dingen, maar ook mindere. Het draait hier als een zonnetje. Ik heb het idee dat de werkzaamheden die KPN al een paar keer 's nachts in onze regio heeft verricht het DSL netwerk steeds stabieler maken. Maar het kan ook toeval zijn. |
|
|
Marcel |
Geplaatst op 08 June 2017, 20:50
|
Activiteit Berichten: 195 Lid sinds: 23 Mar 2017 |
Ik zag net nog op twitter van Xs4all dat een klant voor 12,50 25mbit/s kon krijgen....kennelijk is dat het zo is dat het alleen geldt voor klanten van Ziggo die al televisie van hun afnemen. Nu zijn de kosten voor gebruik van de kabel van Ziggo al in het televisie pakket zitten en zou je alleen internet willen dan komt er zo'n 15 euro p/m bovenop. Verderop staat dat het bellen via de "vaste lijn" en dat is onjuist omdat je VOIP gebruikt en de tem "vaste lijn" zit in iedereens geheugen gegrift als de PTT nu KPN lijn. Het wordt allemaal net over de grens geschreven en echt vertrouwen straalt dat niet uit. |
|
|
tubejack |
Geplaatst op 08 June 2017, 21:22
|
Activiteit » Zaandam » 1506 WH » Internet TV Bellen » AVM Fritzbox 7581 Berichten: 1354 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
Mensen kun je maar één keer belazeren en dan houdt het vanzelf op ..... meestal dan. Misschien moet XS4ALL zich nóg meer profileren. Misschien duidelijk wat je als klant allemaal krijgt en bij andere niet. Of bij moet betalen. Doe maar eens een brutale A/B vergelijking met andere internet providers. Dergelijke reclame mag nu. Ik vind het nu allemaal zo soft. Waar zijn de "Linda's van XS4ALL" gebleven? Ja die vrouwen met "ballen" Voor mij is het simpel, ik krijg nergens meer voor mijn geld. Ook al lijkt een andere aanbieder goedkoper. Mensen kunnen gewoon niet rekenen en kijken alleen maar naar het aantal Mb's/ Lekker belangrijk..... not |
|
|
tubejack |
Geplaatst op 09 June 2017, 08:43
|
Activiteit » Zaandam » 1506 WH » Internet TV Bellen » AVM Fritzbox 7581 Berichten: 1354 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
Quote Er zijn veel meer mensen die met de MT-F toestellen problemen hebben lees b.v. hier [url]https://xs4all.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=787&rowstart=1240#post_4749 [/url] Zelf zou ik een klacht naar de helpdesk van AVM sturen, dat kan gewoon in Nederlands. service@avm.de Je kan zelf in de fritzbox zien wat er gebeurt tijdens zo' n gesprek, dat kun je ook weer gebruiken voor je mail naar AVM zie https://xs4all.gebruikers.eu/forum/vi...#post_4788 |
|
|
tubejack |
Geplaatst op 09 June 2017, 10:55
|
Activiteit » Zaandam » 1506 WH » Internet TV Bellen » AVM Fritzbox 7581 Berichten: 1354 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
Dit vond ik nog https://nl.avm.de/service/fritzfon/fr...overzicht/ Lees de FAQ's en kijk ook onderop bij ondersteuning aanvragen ===> Maak een keuze ==> Telefoonverbindingen ===> Inkomende Oproepen en lees b.v. dit "vereisten HD telefonie" [...] Beide partijen moeten internettelefonie (VoIP) of een ISDN-lijn gebruiken om te bellen. HD-telefonie kan ook worden gebruikt voor intern bellen. HD-telefonie kan niet worden gebruikt als een van de partijen een analoge vaste lijn gebruikt. Als dit bij jouw ook het geval is o.a. forumlid Ruud van Monster en Ballings zit daar mogelijk het probleem. HD telefonie "gewoon uitzetten" Ik heb zelf helaas geen MT-F toestel maar nu zou je er m.i. moeten kunnen uitkomen of een gerichte klacht richting AVM kunnen sturen Dat kan hier https://nl.avm.de/service/ondersteuni...T-F/nl/96/ |
|
|
Roger |
Geplaatst op 09 June 2017, 13:34
|
Activiteit » FRITZ!Box 7590 Berichten: 599 Lid sinds: 07 May 2017 |
HD-telefonie uit zetten zou niet mogen uitmaken als één endpoint het niet ondersteunt. Tijdens de call setup wordt onderhandeld over de te gebruiken codec. Als een endpoint de vereiste G.722 codec niet ondersteunt, wordt die gewoon niet gebruikt, ongeacht of dat vinkje aan of uit staat.
FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
|
|
|
tubejack |
Geplaatst op 09 June 2017, 14:34
|
Activiteit » Zaandam » 1506 WH » Internet TV Bellen » AVM Fritzbox 7581 Berichten: 1354 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
Zou niet mogen uitmaken. Ik knip en plak, slechts de originele teksten en links van AVM. Dat 2 MF-T toestellen het onderling wel goed doen, is nu wel duidelijk. Afijn mensen met die problemen hebben met dit type toestel, kunnen nu zelf het e.e.a. uitzoeken. Van elk gesprek is ook een log en ook die kun je via je Fritz box naar AVM sturen. |
|
|
zaza2002 |
Geplaatst op 09 June 2017, 15:02
|
Activiteit » Enkhuizen » 1601 CA » Internet TV Bellen » Fritzbox 7581 Berichten: 45 Lid sinds: 17 May 2017 |
Ter informatie: Vanmorgen overgestapt van de 7360 naar de 7581. Eerst vooraf de 7581 voorbereid door dezelfde SSID in te voeren en wachtwoord als voor de 7360 en een back-up van de 7360 terug te zetten naar de 7581. Dat ging overigens pas nadat ik een handmatige update naar 6.83 had uitgevoerd. De 4 LIFX lampen, Canary en Thermosmart gingen moeiteloos over (WiFi) De twee Fritz telefoons moesten wel opnieuw aangemeld worden. (DECT) en nog geen klachten over de spraakkwaliteit. De DECT200 (2 stuks) liepen minder goed. Deze moesten eerst gerest worden voordat ze er zin in hadden. Resumerend: eigenlijk wel goed gegaan. Nu wachten op maandag als de KPN voor de pair bonding komt. |
|
|
Roger |
Geplaatst op 10 June 2017, 08:17
|
Activiteit » FRITZ!Box 7590 Berichten: 599 Lid sinds: 07 May 2017 |
Quote FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Weer DNS-problemen? (29 aug.) | Storing | : 5 | 29 Aug 2022 |
Fritz!OS 7 | Fritzbox | : 529 | 07 Aug 2021 |
Glasvezel rechtsreeks op FRITZ!Box 5530 | Fritzbox | : 9 | 16 Jul 2021 |
Fritz telefoon codes | Fritzbox | : 2 | 29 Apr 2021 |
Introductie: FRITZ!Box 5530 | Fritzbox | : 4 | 25 Jan 2021 |
Advertentie