Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
Prutser
Ik heb net mijn tweede 7581 met stokoude firmware gepakt. Standaard ziet hij alleen de officiële 6.83 firmware en verder gaat hij dan inderdaad niet. Pas als je de Beta er op zet die hier staat: https://service.avm.de/downloads/beta...1/english/ gaat hij zelf de tweede Beta opzoeken van vorige week, die ben ik overigens nergens in het wild tegengekomen. @Scouser: Om die Beta te installeren moet je wel de "advanced menu" optie aan hebben staan ...

tubejack

Prutser schreef:

Ik heb net mijn tweede 7581 met stokoude firmware gepakt. Standaard ziet hij alleen de officiële 6.83 firmware en verder gaat hij dan inderdaad niet. Pas als je de Beta er op zet die hier staat: https://service.avm.de/downloads/beta...1/english/ gaat hij zelf de tweede Beta opzoeken van vorige week.

Wat een "gepruts"Grin En wat is het verschil met de vorige BETA ? Zij er ook release notes ? Secret

Prutser

tubejack schreef:

Prutser schreef:

Ik heb net mijn tweede 7581 met stokoude firmware gepakt. Standaard ziet hij alleen de officiële 6.83 firmware en verder gaat hij dan inderdaad niet. Pas als je de Beta er op zet die hier staat: https://service.avm.de/downloads/beta...1/english/ gaat hij zelf de tweede Beta opzoeken van vorige week.

Wat een "gepruts"Grin En wat is het verschil met de vorige BETA ? Zij er ook release notes ? Secret

Wij hebben volgens mij beiden die Beta er nu al op staan: 06.83-45683 BETA. En die komt dus ALLEEN als je de vorige Beta (44...) geïnstalleerd had. Mijn tweede 7581 met nog een 6.5x versie ging niet verder dan de officiële 6.83 van een tijdje geleden. Na de vorige beta meldde hij zelf de laatste Beta.

tubejack

Prutser schreef:
Wij hebben volgens mij beiden die Beta er nu al op staan: 06.83-45683 BETA.

Dat klopt, maar het zou handig zijn om te weten wat er veranderd is. Smile

Prutser

tubejack schreef:

Prutser schreef:
Wij hebben volgens mij beiden die Beta er nu al op staan: 06.83-45683 BETA.

Dat klopt, maar het zou handig zijn om te weten wat er veranderd is. Smile

Ik weet het oprecht niet. Als je in je Fritzbox op het nummer klikt van de Beta zie ik dingen staan die er de vorige versie ook stonden ...

tubejack

Prutser schreef:
Ik weet het oprecht niet. Als je in je Fritzbox op het nummer klikt van de Beta zie ik dingen staan die er de vorige versie ook stonden ...

Ik kwam ook al niet, verder. Wel weer even een oude Siemens Gigabit DECT toestel aangemeld. Aanmelden gaat met wat moeite goed, maar het toestel gaat niet over, als ik het nummer bel.

Daan
Sinds gisteren 17:40 ook eindelijk de snelheidsverhoging gekregen.
Mijn glas verbinding is nu dus 80/80 i.p.v. 50/50.Yeah

tubejack
Voor de liefhebber al er alweer een nieuwe 06.83-45683 BETA tenminste de Fritz box meldde dat hij nieuw was Think

sukkel
Hier gisteren de 06.83-45683 BETA geinstalleerd en als ik nu kijk of er een nieuwe versie is dan geeft de box aan dat hij up to date is.

tubejack

sukkel schreef:

Hier gisteren de 06.83-45683 BETA geinstalleerd en als ik nu kijk of er een nieuwe versie is dan geeft de box aan dat hij up to date is.

Bij mij ging hij, vanmiddag nóg een keer deze beta installeren. Via pushmail (handig) krijg je dan dit soort berichten.

The FRITZ!OS of your FRITZ!Box was updated successfully.
The update was performed using the update search in the user interface.
You are currently using FRITZ!OS version: 06.83-45683

En nu op de update pagina:

FRITZ!OS is the operating system of the FRITZ!Box. Your FRITZ!Box currently has the following version of FRITZ!OS installed:
FRITZ!OS: 06.83-45683 BETA
Installed on: 29.07.2017 16:56
The last automatic search for a new FRITZ!OS took place on: 29.07.2017 18:08
Your FRITZ!OS is up to date.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Weer DNS-problemen? (29 aug.) Storing : 5 29 Aug 2022
Fritz!OS 7 Fritzbox : 529 07 Aug 2021
Glasvezel rechtsreeks op FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 9 16 Jul 2021
Fritz telefoon codes Fritzbox : 2 29 Apr 2021
Introductie: FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 4 25 Jan 2021
Advertentie