Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
UYTJE
[url]http://hulp4all.com/FB7581/Beta/
[/url]


voor 7581
FRITZ!Box 7581 FRITZ!OS: 07.12@@@@@@ FRITZ!WLAN Repeater 1750E FRITZ!OS: 07.12 @@@@@ FRITZ!Box 7583 FRITZ!OS: 07.13 MESH REPEATER

combie_1

Pairbonded VDSL
 
chrisvi
Ik probeer nu een extra 1750e aan te melden. Maar elke keer klapt modem er uit. Iemand een idee?
 
UYTJE
en weer een lab

http://hulp4all.com/FB7581/Beta/
FRITZ!Box 7581 FRITZ!OS: 07.12@@@@@@ FRITZ!WLAN Repeater 1750E FRITZ!OS: 07.12 @@@@@ FRITZ!Box 7583 FRITZ!OS: 07.13 MESH REPEATER

combie_1

Pairbonded VDSL
 
loekf


Ga we nog echt een OS7 versie voor eind 2018 zien ?

Of geeft XS4ALL het op en krijgen we allemaal een 7583 begin volgend jaar (en begint de ellende opnieuw) ?

Op de Tweakers Octoberfest van vorige week was er een delegatie van AVM. Iemand toevallig daar aanwezig geweest ?
FRITZ!Box 7590 (7.12 - 221.9 Mbps/33 Mbps - Vplus) | 3 x FRITZ!WLAN 1750E (7.12) | XS4ALL Internet Plus + Bellen Basis
 
chrisvi
Bekend wat er verqnderd is in de 62301?
Verbetert mag natuurlijk ook maar wat
 
Roger

Quote

loekf schreef:
Ga we nog echt een OS7 versie voor eind 2018 zien ?
Geen idee. Mijn glazen bol laat het compleet afweten. AVM heeft na 3 maanden pas 17 van ongeveer 30 images klaar. De laatste drie weken heeft geen enkel nieuw Fritz!OS 7 image het daglicht mogen aanschouwen, alleen 3 kleine updates van 7.00 naar 7.01. Het gaat allemaal heel erg moeizaam daar in Berlijn.

Quote

chrisvi schreef:
Bekend wat er verqnderd is in de 62301?
Verbetert mag natuurlijk ook maar wat
Zoals gewoonlijk zijn er geen release notes. En wat bekende problemen die ik even snel kon testen, zitten er allemaal nog in. Weer geen idee dus Sad
FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
 
chrisvi
Roger welke problemen ervaar jij ?
Ik kan wel zeggen dat de vorige (61788) het probleem van geluid van de tv opgelost lijkt te hebben.
 
Roger

Quote

chrisvi schreef:
Roger welke problemen ervaar jij ?
Deze problemen heb ik een tijdje geleden naar AVM gestuurd als feedback op 6.98-61351:
  1. Incorrect FON port names in UI. Calls originating from or terminating at an analog telephone connected to FON1 are reported as made at FON2 and vice versa.
  2. Error message when configurating port forwarding for SSH (TCP/22): "An error occurred. Error code: 1. Please enter your data again. If the error occurs again, please consult AVM Support."
  3. User's own SSL certificate is not restored when importing a backup. The certificate is included in the backup though.
  4. DSL Line Settings automagically return to Maximum Performance (except "Intended signal-to-noise ratio"). This can be observed when reloading the page. Also the FB does not reconnect/reboot.
  5. In the Network Connections tab the [+/-] column selection button takes 8 seconds to appear (a 'spinning wheel' is shown). Also column selections are not sticky (displayed columns return to default when the page is refreshed).
  6. Pictures are not exported when saving a telephone book and there is no way to import pictures other than uploading again them one by one.
  7. When a telephone book picture upload fails (e.g. because of incorrect format), a zero size file is created in the internal storage. There is no way to delete this zombie file.
  8. When a telephone book entry with a picture is deleted, the picture file is not deleted in the internal storage. There is no way to delete this zombie file.
  9. DECT Eco does not work properly with Gigaset handsets (C430HX v117.013.06, A58H v60.107.00). When handsets are in Eco mode, no calls can be started from the handset or received (handset does not ring). Info: analog telephone attached to FON1 does ring.
  10. Internal call from C430HX (**612) to A58H (**610) shows "via " in CH430HX display even though external line is not used.
  11. Severe noise during call and subsequent call drop. Handset: Gigaset C430HX (v117.013.06, latest). VoIP service: XS4ALL (NL). This issue was supposedly resolved in 152.06.85-50446 PLUS.
De nummers 1, 2, 4, 5, 9 en 10 heb ik zonet snel even getest en zitten er nog steeds in. Nummers 6, 7 en 8 zitten denk ik sinds mensenheugenis in elke Fritz!OS versie met telefonie en zijn dus niet specifiek voor de 7581. Nummer 2 is echt hinderlijk en zit er ook al heel lang in. En er zijn meer bugs: hoe meer ik met Fritz!OS bezig ben, hoe meer dingen ik vind. Meestal kleine zaken, soms ook gewoon conceptueel.

Quote

Ik kan wel zeggen dat de vorige (61788) het probleem van geluid van de tv opgelost lijkt te hebben.
Gelukkig. Voor XS4ALL-klanten met IP-TV zal die bug een afknapper zijn geweest.
FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
 
wil
Zou het een voorzichtige conclusie zijn dat misschien xs4all eens naar een ander merk modem moet kijken voor hun klanten na deze misser met fritzbox 7581?
 
chrisvi
Nou aangezien ik mijn Repeaters niet kon aanmelden zonder dat het modem er uit klapte de 06.98-62301 er maar opgezet in de hoop dat..... Nou hoop de grond in geboord. Als je de WPS knop aanraakt of zelfs maar iets er nwe toevoegd pas boem er uit en dan zit je weer wat is het voelt als minimaal een half uur maar zal iets van 10 minuten zijn tot dat de tv verbinding er weer is en iets van 15 voor er weer internet er weer is. maar weer terug gegaan naar de 06.85-50446.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Weer DNS-problemen? (29 aug.) Storing : 5 29 Aug 2022
Fritz!OS 7 Fritzbox : 529 07 Aug 2021
Glasvezel rechtsreeks op FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 9 16 Jul 2021
Fritz telefoon codes Fritzbox : 2 29 Apr 2021
Introductie: FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 4 25 Jan 2021
Advertentie