Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
tubejack

RuudvanMunster schreef:

tubejack schreef:

Hoe heb je 7.01 op de 7581 gezet? Gewoon geüpdatet vanaf 6.85 of een beta? of via de 7.01 recovery file?
Ik zelf heb alle apparatuur "vers" geïnstalleerd vanaf de recovery files en géén back-up teruggezet maar alles
met de hand geconfigureerd. Op het telefoonboek na.

Ik heb geupdate vanaf de 06.85-50446 beta. Ik denk dat ik volgende week maar zo'n volledige recovery ga doen. Maar ik vind dat wel veel gevraagd eigenlijk. FritzBox had wel een betere update procedure mogen leveren na alle ongemakken.

Dat is vreemd Ruud, ik heb beide geprobeerd dus vanaf 6.85 en daarna upgraden naar 7.01 zoals de meeste mensen waarschijnlijk doen. Als vanaf de recovery van 7.01. Beide met goed resultaat. Dan moet ik er wel bijzeggen dat die 6.85 vanaf een recovery file kwam....

EvertB
Ik heb per heden mijn telefoniedienst van XS4all stopgezet. Wordt volgens mij nooit meer iets.
FB7581 met (en zonder) FB7369!

RuudvanMunster
Vandaag voor de tweede keer na de update naar 7.01 een interne verbinding die werd verbroken. Dit keer met de nodige ruis en gekraak....

helderzicht

RuudvanMunster schreef:

Vandaag voor de tweede keer na de update naar 7.01 een interne verbinding die werd verbroken. Dit keer met de nodige ruis en gekraak....

Hier hetzelfde met een externe verbinding, het is het oude liedje maar lijkt minder frequent voor te komen.

chrisvi
Wat voor telefoon gebruiken jullie. Ik heb hier nml totaal geen probleem.

helderzicht

chrisvi schreef:

3maal Fritzfon MT/F

RuudvanMunster

chrisvi schreef:

5 x Fritz!Fon MT/F en 1x DECT Repeater

RuudvanMunster
Nog eentje, bijna vergeten.
7-12-2019 verbroken verbinding. Half uur geen verbinding kunnen maken. Volgens XS4ALL was er geen storing aan hun kant.

Gondelier
[quote]RuudvanMunster schreef:

Nog eentje, bijna vergeten.
7-12-2019 verbroken verbinding. Half uur geen verbinding kunnen maken. Volgens XS4ALL was er geen storing aan hun kant.[

@RuudvanMunster
Waarom haal je niet die FB7581 er tussenuit om aan deze frustratie een einde te maken, en dan enkel met de FB7490 voorlopig verder tot die telefoon problemen zijn opgelost??
Overal hangen klokken,
maar niemand heeft de tijd !!

chrisvi
Aha het verschil is dat ik een Gigaset A510 gebruik. En daar totaal geen probleemen mee we gebruiken er 4 van. Fritz box werkt als dect basis station

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Weer DNS-problemen? (29 aug.) Storing : 5 29 Aug 2022
Fritz!OS 7 Fritzbox : 529 07 Aug 2021
Glasvezel rechtsreeks op FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 9 16 Jul 2021
Fritz telefoon codes Fritzbox : 2 29 Apr 2021
Introductie: FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 4 25 Jan 2021
Advertentie