Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Freedom. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Nog even geen telefonie bij Freedom
Tiidmasine
@Gieter,

Ik kreeg dat aanbod van voipbuster. Ongeveer 5 maanden geleden !! Ik ben daar toen gelijk ingesprongen omdat ik inderdaad ook zat met FUB exeeded. Heb ik nu geen last meer van !
Ik heb trouwens via cheapconnect nog 3 nummers met subnummers. Die huur ik voor 10 euro per jaar. Gebruik ze echter alleen voor binnenkomende gesprekken. Om e.e.a. goed te laten samenwerken heb ik ook nog een abo bij PBX ES (Soort telefooncentrale op afstand)
Ik zou die laatsten in principe niet meer nodig zijn. Stammen uit de tijd dat we een eigen bedrijf hadden.........

Gieter
Ik heb ooit eens de helpdesk om een oplossing gevraagd.
Toen was er niets aan te doen.

Tiidmasine

Gieter schreef:

Ik heb ooit eens de helpdesk om een oplossing gevraagd.
Toen was er niets aan te doen.

Ik kreeg 16-12-2019 een mail van hun met het aanbod. Via paypal automatische incasso 2 euro per maand. Heb zojuist nog op de website van voipbuster gekeken zonder in te loggen. Kon daar inderdaad niets over vinden. Als ik inlog zie ik het wel in mijn account terug maar moet er wel echt goed naar kijken............

wil
Ik heb in afwachting van de telefonie van Freedom ook aanvraag porteren gedaan bij budgetphone. Is het normaal dat dit 3 weken kan gaan duren?

MH
Nee, dat lijkt me niet normaal, hoewel dat ook afhangt van de datum die je zelf hebt geselecteerd tijdens je porteringaanvraag. Ik heb portering bij Budgetphone aangevraagd op 5-6 met als gewenste porteringsdatum 17-6. Op 8-6 (er zat een weekend tussen) is de aanvraag door XS4ALL ontvangen. De portering staat goedgekeurd voor 17-6. Die datum heb ik zojuist via een chat met Budgetphone doorgekregen en krijg ik ook nog officieel bevestigd.

/edit: kan het ook te maken hebben met een eventueel contract dat er bij XS4ALL nog loopt op je telefonie? Of bestaan daar geen contracten voor?
Gewijzigd door MH op 10 June 2020, 10:11

wil
Mijn contract loopt tot 31 juli. Maar telefonie en TV kun je altijd opzeggen. Op 17 juli ga ik over naar Freedom. Freedom plant tot 6 weken vooruit. Deze datum gekozen om zo min mogelijk dubbel te betalen aan xs4all en Freedom. En nu nog ruim de tijd om de telefonie te regelen met nummerbehoud.

Gieter

wil schreef:

Ik heb in afwachting van de telefonie van Freedom ook aanvraag porteren gedaan bij budgetphone. Is het normaal dat dit 3 weken kan gaan duren?

Dat stond er bij cheapconnect ook, de praktijk is dat het 10 dagen gaat duren.
Voor internet nog geen datum gezien, heb vandaag de incasso bevestigd.

Tiidmasine
Ik kreeg vandaag een retourdoos en brief van XS4ALL met bevestiging einde abbo. Vanwege de prijsverhoging per 1 juli is ELK contract dan kosteloos te stoppen !!! Aangezien je ook nog vooraf betaalt.......... Heb een 6379 met netadapter in de retouirdoos gedaan. De 6369 die in de meterkast hangt blijft daar gewoon zitten: op 19 juni kleine aanpassing en klaar ben ik: inclusief telefoon omdat dat nooit werkte via de internetprovider. Omdat alle 4 nummers die ik heb via PBX ES gaan hoef ik noch bij voipbuster, noch bij cheapconnect dingen te wijzigen.

MH

Tiidmasine schreef:

Omdat alle 4 nummers die ik heb via PBX ES gaan hoef ik noch bij voipbuster, noch bij cheapconnect dingen te wijzigen.

Slim gedaan met dat PBX-ES Thumbs Up Ik kende dat mechanisme nog niet.

Gieter

Tiidmasine schreef:

IVanwege de prijsverhoging per 1 juli is ELK contract dan kosteloos te stoppen !!! Aangezien je ook nog vooraf betaalt..........

We zullen zien, ik sta voor de 25e op de lijst nu.

https://www.xs4all.nl/klant/voorwaarden/
Art 4.1
Gewijzigd door Gieter op 11 June 2020, 08:51

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog even geen telefonie bij Freedom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing freedom Storing : 3 02 Sep 2022
is Freedom aan het uitbreiden?? Grappig : 1 14 Jul 2022
Het begin van Freedom Algemeen : 195 26 Dec 2020
Freedom met geforce now? Algemeen : 2 08 Dec 2020
Panasonic Dect geen nummer weergave Eigen telefoon netwerk : 2 08 Nov 2020
Advertentie