Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
UYTJE
5dc934e48eae5-FREEDOM_INTERNET_LOGO_070619_RGB_DEF
FRITZ!Box 7581 FRITZ!OS: 07.12@@@@@@ FRITZ!WLAN Repeater 1750E FRITZ!OS: 07.12 @@@@@ FRITZ!Box 7583 FRITZ!OS: 07.13 MESH REPEATER

combie_1

Pairbonded VDSL

Roger
Ook https://freedom.nl trekt het niet meer...
FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)

UYTJE
freedom.nl
FRITZ!Box 7581 FRITZ!OS: 07.12@@@@@@ FRITZ!WLAN Repeater 1750E FRITZ!OS: 07.12 @@@@@ FRITZ!Box 7583 FRITZ!OS: 07.13 MESH REPEATER

combie_1

Pairbonded VDSL

jemmie
Ik heb mij in ieder geval al aangemeld om 11:08 :-)
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen

jemmie
En de mail werkt ook, @freedom.nl
________

wil
aanmelden is gelukt, maar nu loopt de website vast door de vele aanmeldingen. Mailbox aanmaken lukt nog nieit

jemmie
Op de site van freedom.nl

Freedom en Bits of Freedom
Freedom Internet is niet gelieerd aan digitale burgerrechtenbeweging Bits of Freedom. Maar er is wel een speciale band. Freedom Internet is donateur van Bits of Freedom, en Bits of Freedom ziet er indirect op toe dat Freedom Internet zich aan haar principes houdt.

Onze domeinnaam is van Bits of Freedom
Freedom.nl is een domeinnaam van Bits of Freedom. Wij hebben de domeinnaam in bruikleen gekregen, omdat we een ISP zijn met idealen en principes waar Bits of Freedom achter staat. We hebben een overeenkomst getekend waarin we hebben afgesproken dat Freedom bedrijfsdonateur van Bits of Freedom is en dat Bits of Freedom kosteloos meelijkvrije e-mailadressen @freedom.nl kan blijven weggeven aan haar donateurs. Als Freedom zich niet meer aan haar beloftes op het gebied van privacy en vrijheid zou houden, kan Bits of Freedom de overeenkomst stopzetten en de domeinnaam weer terug in eigen gebruik nemen. Dat is nog een extra reden om nu en in de toekomst trouw te blijven aan onze principes.

________

meppele

Roger schreef:

Ook https://freedom.nl trekt het niet meer...

Neem de tijd, alles komt goed. Grin

Hier is gisteravond tijdens een afgesproken 'stresstest' mijn aanmelding, betaling en het in gebruik nemen van het freedom mailadres prima gelukt. Hoe het verder gaat zal de tijd leren, heb er vertrouwen in!
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door meppele op 11 November 2019, 10:42

jemmie
Is freedom.gebruikers.eu al aangemaakt?

Update: Net gevraagd
________

tubejack
Bij mij is het geld door de betaal dienst "mollie" van mijn rekening gehaald, maar voor de rest kreeg ik foutmeldingen en moest ik nog een keer betalen....
Ik wacht wel even af wanneer het wat rustiger is... Bye-happy

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstap volgens XS4all slecht idee Algemeen : 5 07 Mar 2021
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 Nov 2019
Fritz!Box 7590 Nederlands Xs4all Fritzbox : 26 06 Nov 2019
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 Jun 2019
XS4ALL moet blijven Algemeen : 2 06 Jun 2019
Advertentie