Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
FRITZ!Box 7581 problemen
|
|
RuudvanMunster |
Geplaatst op 07 April 2019, 19:50
|
Activiteit » Zoetermeer » 2726DS » Internet Bellen » Fritz!Box FB7581 + ASUS GT-AX1 Berichten: 164 Lid sinds: 20 Jan 2017 |
Quote Roger schreef: Quote t541hoo schreef: Overigens blijft mijn stelling staan dat het IP-adres dat je op de client instelt een "preferred" adres is. Dank je Roger. Ik heb in diverse rollen veel ervaring opgebouwd, maar ben geen doorgewinterde netwerkbeheerder of - ontwerper. Hoewel strijdig met vrijwel alle logica, ga je dan toch een beetje twijfelen en denken dat je iets over het hoofd ziet. Daarom helpen de antwoorden van jou en Prutser mij zeer. Fritz!Box 7581 (7.12) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000. Fritz!DECT wordt uitgefaseerd zodra ik weer even gespaard heb.
|
|
|
RuudvanMunster |
Geplaatst op 07 April 2019, 19:57
|
Activiteit » Zoetermeer » 2726DS » Internet Bellen » Fritz!Box FB7581 + ASUS GT-AX1 Berichten: 164 Lid sinds: 20 Jan 2017 |