Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritz!box 7581 en DECT
Roger

richard01 schreef:
Het verkopen van alle AVM DECT producten heeft bij mij heel veel rust bezorgd icm de FRITZ!Box 7581. Geen ergernis meer.
De consequentie is wel dat ik een ongewilde Shock jaren tachtig retro uitrusting vwb telefonie (met een draadje) heb. Maar hé: dat werkt tenminste anno 2018
Soms is legacy geen probleem, maar een oplossing Smile
FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)

turfsmurfje

Roger schreef:

turfsmurfje schreef:
Er wordt nu ook vanuit de Consumentenbond aandacht aan besteed.
Ik zie dat de Consumentenbond de 7581 eind 2017 in een test heeft meegenomen. Weet je ook het oordeel? (ik ben zelf geen lid, dus geen toegang) Of is er nog een andere publicatie?

Helaas heb ik mijn lidmaatschap na een jaar of 5 niet meer verlengd, dus ook geen toegang. Maar ik heb toezegging dat AVM wordt gewezen op de aangekaarte problemen die gebruikers nu al ruim een jaar ervaren. En dat gaat morgen al gebeuren Smile
Klant bij XS4All sinds 2009

turfsmurfje

Roger schreef:

richard01 schreef:
Het verkopen van alle AVM DECT producten heeft bij mij heel veel rust bezorgd icm de FRITZ!Box 7581. Geen ergernis meer.
De consequentie is wel dat ik een ongewilde Shock jaren tachtig retro uitrusting vwb telefonie (met een draadje) heb. Maar hé: dat werkt tenminste anno 2018
Soms is legacy geen probleem, maar een oplossing Smile

Bedraad is wel vaker een oplossing Smile

fmrama
Hebben jullie een andere provider? Helpless
Krijg net de nieuwsbrief van xs. Ik citeer...

Trots. Weer de beste!

Ja! Goed nieuws. Ook in het vierde kwartaal van 2017 waren wij de beste alles-in-1-provider – zegt de Consumentenbond.

Hoe ze dat beoordelen? 11.000 consumenten delen elke maand hun ervaringen met hun alles-in-1-provider met de Consumentenbond. Ze beoordelen bijvoorbeeld de kwaliteit van internet, telefonie, televisie en klantenservice. En ze melden het aantal storingen. De Consumentenbond maakt elk kwartaal de balans op: XS4ALL is dit keer weer het beste met zowel glasvezel als ADSL. Wij zijn trots! We werken hard om die titel te houden. Het is een beetje zoals met het nationale schaatsen. We winnen eigenlijk altijd. En toch blijft het steevast spannend.

RuudvanMunster

turfsmurfje schreef:

Roger schreef:

turfsmurfje schreef:
Er wordt nu ook vanuit de Consumentenbond aandacht aan besteed.
Ik zie dat de Consumentenbond de 7581 eind 2017 in een test heeft meegenomen. Weet je ook het oordeel? (ik ben zelf geen lid, dus geen toegang) Of is er nog een andere publicatie?

Helaas heb ik mijn lidmaatschap na een jaar of 5 niet meer verlengd, dus ook geen toegang. Maar ik heb toezegging dat AVM wordt gewezen op de aangekaarte problemen die gebruikers nu al ruim een jaar ervaren. En dat gaat morgen al gebeuren Smile

Het oordeel op de website van de Consumentenbond is vrij positief. Het gaat dan ook vooral om uiterlijke kenmerken, zoals de vormgeving. Geen enkele indicatie over de problemen. Ik heb een review ingevuld, waarin ik de problemen heb genoemd. Ben benieuwd of die geplaatst wordt!
Fritz!Box 7581 (7.12) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000. Fritz!DECT wordt uitgefaseerd zodra ik weer even gespaard heb. Grin

Marcel
In de nieuwsgroepen is af en toe een terugkoppeling.

turfsmurfje
De providermonitor is een vrij korte vragenlijst. Af en toe komt er een wat langere lijst langs. Als die langs komt zal ik mijn bevindingen over deze Fritz!Box zeker melden en meewegen.

keesjan
@ruud en @turfsmurfje @ Marcel: inmiddels mijn DECT grief (en het belachelijke antwoord van xs4all zelf daarop) ook toegevoegd aan de consumentenbond klacht:

https://community.consumentenbond.nl/computers-elektronica-5/xs4all-pair-bonding-fritz-box-7581-problemen-16357/index1.html#post67932
Als alle mensne met DECT klachten zich daar bij aansluiten (volgens mij kan je account aanmaken zonder lid consumentenbond te zijn...

keesjan

keesjan schreef:

@ruud en @turfsmurfje @ Marcel: inmiddels mijn DECT grief (en het belachelijke antwoord van xs4all zelf daarop) ook toegevoegd aan de consumentenbond klacht:

https://community.consumentenbond.nl/computers-elektronica-5/xs4all-pair-bonding-fritz-box-7581-problemen-16357/index1.html#post67932
Als alle mensne met DECT klachten zich daar bij aansluiten (volgens mij kan je account aanmaken zonder lid consumentenbond te zijn...

nu met klikbare link:
https://community.consumentenbond.nl/...#post67932

keesjan
de review URL: https://www.consumentenbond.nl/router...z-box-7581
en het plaatje:

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!box 7581 en DECT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 529 07 Aug 2021
Glasvezel rechtsreeks op FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 9 16 Jul 2021
Fritz telefoon codes Fritzbox : 2 29 Apr 2021
Introductie: FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 4 25 Jan 2021
Panasonic Dect geen nummer weergave Eigen telefoon netwerk : 2 08 Nov 2020
Advertentie