obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
tv op laptop
Bigbear
Is het bij jullie bekend dat je geen Duitse tv zenders op je laptop kunt kijken of is dat alleen bij mij zo. Wel Nederlandse zenders maar geen Dld 1,2 RTL Television etc. Bij mijn vorige provider kon dit namelijk wel.

Graag jullie reactie.

Bvd.
 
sciurius
Je hebt in elk geval gelijk, dwz mij lukt het ook niet. Mij is het nooit opgevallen (ik kijk nooit naar duitse zenders) maar het is ook goed mogelijk dat dit recent is gewijzigd zonder dat de abonnees daarvan op de hoogte zijn gesteld.

Als iemand zeker weet dat het eerst wel kon dan moeten er klachten naar de provider worden gestuurd. Bovendien is dat dan een verandering in dienstverlening ten nadele van de klant, en daarmee een rechtsgrond om per direct het abonnement op te zeggen. Waar je dan heen moet is een ander verhaal Sad .

Persoonlijk ben ik van mening dat het aanbod via de besloten(!!) webtv dienst en de besloten(!!) apps volledig gelijkwaardig moet zijn aan die op de TV ontvanger. Daarvoor zijn het immers besloten toepassingen. En dat is ook wat XS4All op de web site met ongeveer zoveel woorden beweert.

Mijn persoonlijke gripes: De regionale zenders ontbreken op web en app, en sommige programma's die je gewoon direct kunt bekijken op web en app mag je opnemen maar kunnen dan alleen op de tv ontvanger worden afgekeken.
Jammer genoeg heeft onze geliefde XS4All voor klachten de hoek-kastje-muur strategie ingezet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv op laptop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Windows app voor laptop Basispakket : 1 21 mei 2017
backup laptop maken Fritzbox : 4 16 mei 2016
TV op je pc of laptop. WK voetbal kijken via internet livestreams Algemeen : 1 14 jun 2010
Advertentie