obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Freedom. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Nog even geen telefonie bij Freedom
wil
Melding van helpdesk dat ze contact hebben gehad met de leverancier en die hebben het probleem opgelost. Getest en ik kan alle nummers bellen. Dus probleem zat niet bij mij.
 
Gieter
Ik zag bij Voys heel veel mogelijkheden. Blijkbaar zitten die knoppen voor de Freedom klanten nog verborgen. Tja. als die verkeert staan.
 
wil
Bij Budgetphone moesten ze ook iets aanpassen voor ik alles kon bellen. In het begin van bellen bij xs4all waren de 900 nummers en 112 ook geblokkeerd
 
Gieter
Het zit je wel tegen.
Ik zit nu bij CheapConnect en VoipBuster.
Ook 2 nummers, uitgaand.
Dat 085 nummer van xs4all heb ik nu tijdelijk omgezet in een ingaande fax lijn.
En heb de vervangende lijn voorzien van een plaatselijk nummer.
Ik kon een mooi nummer krijgen.
Soms werden bellers naar mij een poot uitgetrokken omdat enkele providers bellen naar 085 nog steeds extra duur maken. Dat doen ze ook met 088, door ze buiten de bundel te gooien en soms ook nog een toeslag rekenen.
 
wil
Ik heb mijn nummer al bijna 40 jaar. Dus beetje nostalgie om het te behouden. Bellen doen we alleen nog met mobiel. Maar een aantal mensen bellen ons nog steeds op de vaste lijn. En de vervelende verkopers en oplichters. Ik heb al heel wat nummers geblokkeerd. Maar ze gebruiken steeds weer andere nummers. Voordeel van de fritzbox dat je tijden kan instellen dat je niet gebeld kan worden behalve voor contacten die wel altijd mogen bellen.
 
Roger

wil schreef:

Melding van helpdesk dat ze contact hebben gehad met de leverancier en die hebben het probleem opgelost. Getest en ik kan alle nummers bellen. Dus probleem zat niet bij mij.

Hebben ze iets veranderd op systeemniveau? Of zat er alleen in jouw profiel iets fout?
FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
 
wil

Roger schreef:

wil post=11474

Melding van helpdesk dat ze contact hebben gehad met de leverancier en die hebben het probleem opgelost. Getest en ik kan alle nummers bellen. Dus probleem zat niet bij mij.

Hebben ze iets veranderd op systeemniveau? Of zat er alleen in jouw profiel iets fout?

In mijn fritzbox instellingen is niets veranderd. De leverancier van bellen heeft iets in hun systeem gedaan.
 
Roger
Dan kan het nog steeds iets zijn in de instellingen van jouw VoIP-account (dan had alleen jij er last van) of een systeeminstelling (dan had misschien wel iedereen er last van). Het laatste geval is ernstiger.
FRITZ!Box 7590 (7.57) + FRITZ!WLAN 1750E (7.30)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog even geen telefonie bij Freedom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing freedom Storing : 3 02 sep 2022
is Freedom aan het uitbreiden?? Grappig : 1 14 jul 2022
Het begin van Freedom Algemeen : 195 26 dec 2020
Freedom met geforce now? Algemeen : 2 08 dec 2020
Panasonic Dect geen nummer weergave Eigen telefoon netwerk : 2 08 nov 2020
Advertentie