obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van Freedom.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] McAfee 2010 oude koek met nieuwe naam
egbert_se
je kan een willekeurig email-adres met een willekeurig wachtwoord invoeren. Bijv pietpuk@hotmail.com met als wachrwoord xs4all oid
 
mija0
Ik heb gewoon hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruikt als waarmee ik reeds bekend was bij McAfee en vorig jaar ook mee heb aangevraagd. Op de tweede en derde PC ook, maar dan via het tabblad "aanmelden" o.i.d. In ieder geval moet je op de volgende PC's niet meer opnieuw activeren.
 
mscheeps
Nou, ook dit jaar ben ik weer meer dan 2 uur bezig McAffee aan de praat te krijgen!
Echter dit jaar nog steeds zonder resultaat, ik voer alle stappen netjes uit zoals staan angegeven ( dus incl verwijderen software met McAffee removal tool en draaien van de preinstall )

Wanneer ik dan vervolgens de vers gedownloade install client van xs4all uitvoer failed ie de eerste keer hopeloos met als enige melding probeer de installatie nogmaals Sad dat eenmaal u gedaan vraagt pc vrij vlot om te rebooten en na reboot kan ik dus niks meer configureren en zit ik zonder subscription!

Wat is een andere mannier buiten de installer om de subscriptie gedaan te krijgen? Graag advies
 
Access
Probeer eens een removal tool van McAfee!
Google Search: removal tool mcafee download
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nicolaas
Zo te zien staat in het servicecenter de nieuwe McAfee-versie voor 2011 gereed.
De link voor de installatieprocedure is echter die van eind 2009 (http://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/beveiliging/virus/config.php)

Gezien de problemen van eind 2009 (en eerder) is er later (dec 2009) een aangepaste installatieprocedure gekomen (http://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/beveiliging/virus/upgrade.php).

Iemand al ervaring met een probleemloze installatie van de 2011-versie conform de eerst genoemde installatieprocedure?
 
mija0
Eindelijk loopt het dit jaar eens helemaal gesmeerd.
In het servicecentre van XS4all de nieuwe versie (2010-11) van McAfee downloaden. Op bureaublad plaatsen en als administrator (Vista) opstarten. Er wordt over de oude versie heen geïnstalleerd en je kunt gewoon met je bestaande e-mailadres aanmelden.
Het wonder voltrekt zich dan. Het abonnement is een jaar verlengd en McAfee met een totaal nieuwe look werkt.
 
alfranatic
Van die nieuwe look nog weinig gemerkt,maar ik heb dan ook geen nieuwere versie erop gezet,maar ipv daarvan de boel gewoon laten updaten.
Zal later eens een laptoppie,waarvan de accu naar de filistijnen was,maar nu dankzij de diepvries behandeling weer redelijk werkt, bijwerken met de "nieuwe" versie.
 
alfranatic
Zo gezegd zo gedaan.
Inderdaad,onder Windows 7 Ultimate 64bits en Home Premium 32bits gedownload en ge-installeerd.
Uitvoeren als admin. en hij installeert vlekkeloos over de oude installatie heen.
Bij de desktop melding van incomptabiliteit met Returnil 2011,wat ik dus tijdelijk gedeactiveerd heb ( let op de services..!!) en ook hier dus 'n vlekkeloze installatie,na 'n paar herstarts en de gebruikelijke aanmelding bij McAfee met je aldaar bestaande account.

Wat me mij wel opvalt is de standaardinstelling van de firewall na installatie.Die staat dus op ALLE programma's toegang verlenen tot het internet.

Zéér onveilig en dan ook meteen veranderd in bewaakte toegang,zo word je bij ieder programma eenmalig of iedere keer ,dat heb je dan dus zelf in de hand,gewaarschuwd en kun je kiezen voor altijd,1malig toegang verlenen of blokkeren.
Dat is dus prima en is zoals het verwacht mag worden.

Over de nieuwe interface of gui,die is idd vernieuwd maar m.i. niet echt gebruiksvriendelijker geworden.
Maar goed,als je weg vond in de oude suite zal het ook nu wel lukkken,terwijl ik dit schrijf scant de suite 2011 vrolijk op de achtergrond en kan ik vaststellen,dat de systeembelasting iets minder is geworden,maar nog steeds vergeleken met andere av's behoorlijk is.

Nu heb ik daar met mijn core i 7 920 op 3,6 Mhz weinig last van,maar het netbookje Celeron M 900 Mhz zal wel weer kreunen denk ik zo.

Conclusie,al met al een duidelijke verbetering t.o.v. 2010, al behoeft de gui enige gewenning.
Toch een 8,mede door de alweer hele goede firewall.
SmileWinkSmile
Gewijzigd door alfranatic op 09 december 2010, 23:32
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] McAfee 2010 oude koek met nieuwe naam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe modellen 2021 Fritzbox : 2 24 jul 2021
Probleem met internet toegang voor oude tablets Fritzbox : 4 29 dec 2019
1 April 2019, Nieuwe Fritz!Box !! Fritzbox : 3 19 aug 2019
Nieuwe bugs 7581 fritz 7.01 Fritzbox : 37 30 jul 2019
oude software-versie TV-kastje? Algemeen : 3 24 jul 2019
Advertentie