obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door Freedom, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met internet toegang voor oude tablets
r1200c
Hallo allemaal,

Het kan zijn dat ik verkeerd zoek maar ik kan niet echt topics vinden die me verder helpen: een aantal wat oudere android tablets en telefoons hebben moeite om via onze Fritz!Boxen het internet op te komen. Het ibterne netwerk via de wifi is geen probleem maar ze krijgen allemaal een foutmelding/timeout als ze het internet op gaan.

Maak ik van mijn S9 een hotspot doen ze het prima.

Het gaat o.a. om een Samsumg Galaxy tab A6 (2016) met 5.1.1.

Heeft iemand een idee waar ik dit zoeken moet?

Veel groeten,

Joost
 
Gieter
Probeer dit eens.
Gieter voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
r1200c
Het guestnetwerk heeft in het menu wat ik zie niet de optie om een tijdsduur in te stellen.

Wel ben ik een stap(je) verder: omdat ik via het gasten netwerk wel het internet op kon ben ik gaan vergelijken. De optie "The active wireless devices displayed below may communicate with each other” stond aan in het gewone netwerk en uit in het gasten netwerk. Dat vinkje maakt het verschil schijnbaar. Enige probleem is dat ik die optie weer nodig heb om de chromecast aan te sturen (een van de redenen dat ik de tablet wil gebruiken).

Ik kan alleen niet vinden waarom dit juist met ouderen android versies een probleem is en met nieuwere niet...
 
bart125
welke foutmelding krijgen ze?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met internet toegang voor oude tablets', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet en TV uitzending terugkijken blijven hangen Storing : 13 07 jan 2021
probleem eblocker Algemeen : 9 06 jan 2021
wifi probleem 7583 en repeater 3000 WiFi : 8 22 okt 2020
Internet abonnement opslagruimte Algemeen : 5 21 aug 2020
Routed subnet als aanvullende internet dienst Freedom Glasvezel diensten : 3 13 jul 2020
Advertentie