obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
waarom duurt het 2 a 3 weken voordat een telefoonnumer van de ene provider naar de andere provider i
EvelienR
Mijn vader is verhuist van zijn appartement naar een woonzorgcentrum.
Hij had in zijn appartement een kabel abonnement bij Ziggo. Omdat hij in zijn kamer in het woonzorgcentrum geen kabel heeft moet het internet en telefonie via het telefoonnetwerk. Hij wil zijn oude telefoonnummer behouden. Ziggo heeft geen abonnementen voor internet via het telefoonnetwerk en xs4all wel.
Nu vraag ik mij af waarom in deze huidige digitale tijdperk het nog 2 a 3 weken moet duren voordat de telefoon bij de nieuwe provider bruikbaar is.
Het zal wel een groot deel adminstratief zijn dat het zo lang duurt. Toch vraag ik mij af waarom het zo lang moet duren. Hoe werkt het technisch gezien. Je zou denken, voer het telefoonnummer en adres in en kat in het bakkie. Zal het wel simplistisch zien maar ik vraag het me wel af.
Evelien
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waarom duurt het 2 a 3 weken voordat een telefoonnumer van de ene provider naar de andere provider i', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Beste Alles-in-1 Provider Algemeen : 1 27 mei 2021
Draytek 2862B firmware update naar versie 3.9.1 Freedom met eigen modem/router : 1 01 aug 2019
7360 naar 7490 Instelling problemen : 2 24 mei 2019
Afstand NT1 naar Fritz!Box 7490 Installatie problemen : 9 28 mrt 2019
waarom is EPG-tijdvaék zo kort? TV Problemen : 1 09 jan 2019
Advertentie