Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
LeoK
Als ik me aanmeld als lid, en ik wil een eigen domeinnaam, moet ik die naam dan meteen al ingeven? Of kan ik daar nog even over nadenken, zodat ik die naam later registreer?

jemmie
Dat kan achteraf als je aangemeld bent in het dashboard.

Je moet wel al een @freedom.nl mailadres aanmaken.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen

LeoK

jemmie schreef:

Dat kan achteraf als je aangemeld bent in het dashboard.

Je moet wel al een @freedom.nl mailadres aanmaken.

dan doe ik dat. Dankjewel...

Gieter
Ook de mail import functie getest.
Die geeft een foutmelding.
"Exiting with return value 10 (EXIT_CONNECTION_FAILURE)"
Ik wacht even de uitleg van de helpdesk af.

fmrama
Vergeet onderstaande reactie maar. Dit speelde kort nadat ik me had aangemeld. Ik zie nu dat ik nog 2 domein adressen kan aanmaken. Had dus even tijd nodig.

(Nadat je dan inlogt met de @freedom account , en je maakt een domein aan. stond bij mij 3 domein adressen. 2 vaste en 1 admin@<domein>.
met alias het @ freedom adres. Ik heb deze regel verwijderd. Daarna kon ik een eigen domein adres maken met een domein alias.)

Gewijzigd door fmrama op 12 November 2019, 10:17

Tiidmasine

Tiidmasine schreef:

Op dit moment kan ik nog steeds niets. Heb betaald met bevestiging. Kreeg een mail met een link waarin een code. Resultaat: 404 Heb het nog een aantal keren geprobeerd; zelfde resultaat. Verzoek om een sms met code om wachtwoord in te stellen is na vele uren niet gehonoreerd. Ga er op dit moment maar van uit dat het nog steeds stervens druk is. Probeer vannacht nog wel eens..........Frown

Heb vannacht de helpdesk gevraagd mijn probleempje op te lossen. Kreeg een reactie met ticketnummer. Tot op dit moment is er nog geen oplossing zo het schijnt....... (Of de helpdesk heeft het natuurlijk ook al gelijk razend druk Think )

tubejack

Tiidmasine schreef:

Op dit moment kan (Of de helpdesk heeft het natuurlijk ook al gelijk razend druk Think )

Waaruit zou die helpdesk uit bestaan? 1 of 2 man/vrouw? Ik laat ze lekker hun ding doen totdat je daadwerkelijk een DSL aansluiting kunt krijgen. Bye-happy

sciurius
Toch heb ik het gevoel dat ik iets mis...

a. Ik ben donateur van BoF en heb dientengevolge al een freedom.nl email.
b. Ik heb 'geleend' aan plan B.
c. Nu wordt ik gevraagd om 'founding member' van de nieuwe provider te worden. Dat staat kennelijk los van punt b. Maar ok, dat wil ik best maar mijn email adres is al bij freedom.nl geregistreerd.

Of is hier sprake van overlap? De helpdesk heeft het nog te druk om te kunnen reageren Wink.

tubejack
A,B en C zijn bij ons ook van toepassing. Maar ik maak me er niet druk om. Onze XS4ALL mail blijft tot die tijd vast werken. Smile

fmrama
De club xs4allblijft heeft BOF en hun hooster ingeschakeld om gelijk door te pakken met hun actie. In dergelijke nieuw op te zetten organisaties moet je geen stilte laten vallen. Ik maak me er niet zo druk om. Zolang er nog xs4all is. Het (nog) niet aanbieden van bonding is wat minder. Wellicht is dit in het voorjaar 2020 ook opgelost. Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstap volgens XS4all slecht idee Algemeen : 5 07 Mar 2021
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 Nov 2019
Fritz!Box 7590 Nederlands Xs4all Fritzbox : 26 06 Nov 2019
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 Jun 2019
XS4ALL moet blijven Algemeen : 2 06 Jun 2019
Advertentie