obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Warom kan Freedom het wel?
jemmie
Freedom staat op het punt om als volwaardige ISP nieuwe gebruikers aan te gaan sluiten.
In een eerder stadium gaven ze aan dat ze met 25.000 klanten als volwaardig ISP zouden kunnen functioneren en streven naar 60.000 klanten in 3 jaar.

Inmiddels hebben ze via de nieuwsbrieven al wel duidelijk gemaakt dat zij meer doen dan een standaard ‘kleine’ provider zoals, ondersteunen van BoF, volwaardig IPv6 aanbieden, DoH en DoT aanbieden, AVM assisteren met de ontwikkeling van nieuwe firmware, nieuwe tv ontvangers testen en waarschijnlijk nog wel meer.
Freedom wil dus, volgens mij, geen ISP zijn die alleen maar diensten levert als doorgeefluik, maar ook zelf aan ontwikkelingen werkt.

Ik vraag mij dan ook af wat de reden is dat andere (kleine) onafhankelijke IPS’s zich in hebben laten lijven door KPN, is dit dan alleen maar voor het geld?
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
MH
Gebrek aan ambities en idealen, denk ik. Ze zien een zak geld en zijn om.
 
MH
O ja, en ook gebrek aan principes.
 
Chrisdb
Idem. Zoals aangegeven: houd een zak geld voor en je bent om. Ik ben in die zin benieuwd hoelang Solcon het nog volhoudt... Staat heel Staphorst dadelijk op zijn kop!

En vanuit de groene zijde gezien:

Het grote probleem bij een bepaalde groene olifant welke naam ik hier niet noem, is dat die XS4ALL 'slechts' zag als 'concernvennootschap', die bijdroeg en samenwerkte en bijdroeg aan een gezamenlijk succes middels producten.

Terwijl je het OUDE XS4ALL niet kan zien als bedrijf, maar eigenlijk zou moeten zien als beweging. Wat ik een beetje uit het nieuwsoverzicht op Freedom.nl kan opmaken is dat ze ook weer een beetje die 'beweging' kant op gaan. Daar is denk ik een grote behoefte aan.
Blogger en podcaster
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Warom kan Freedom het wel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing freedom Storing : 3 02 sep 2022
is Freedom aan het uitbreiden?? Grappig : 1 14 jul 2022
Het begin van Freedom Algemeen : 195 26 dec 2020
Freedom met geforce now? Algemeen : 2 08 dec 2020
Nog even geen telefonie bij Freedom Eigen telefoon netwerk : 78 05 nov 2020
Advertentie