obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
IPTV rechtsreeks op Samsung
fonzie66
Volgens de Samsung kan de UE46ES8800 rechtsreeks IPTV van KPN weergeven zonder de losse TV ontvanger te gebruiken.

Heeft iemand ervaring hiermee maar dan met IPTV van XS4all? Niemand kan mij vertellen of IPTV van XS technisch hetzelfde is als IPTV van KPN.
 
Sharp0ne
De IPTV-streams zijn beveiligd middels VLANroutering net als bij het voormalige Telfort.

Of de uiteindelijke bronnenlijst vrij wordt gedeeld, zodat deze in uw Samsungtelevisie kan worden geconfigureerd durf ik niet te zeggen.

Bij sommige modems was het zo dat de televisiestreams slechts via enkele poorten te bewonderen waren.

Indien u het eens wil proberen hoe de IPTV-kwaliteit op uw Samsung werkt, raad ik u aan een proefabonnement te nemen op een IPTV-provider. Deze zal qua auteursrechten niet gegarandeerd gul zijn geweest naar de beschikbare zenderhouders, echter heeft u uw duit al in het zakje gedaan, door uw televisieabonnement bij XS4ALL en heeft u naar mijn inzien zodoende een vrijbrief om de mogelijkheden van uw televisie uit te proberen.

U stelde de vraag al enige tijd terug dus ben benieuwt of u het zelf al voor elkaar had gekregen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV rechtsreeks op Samsung', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel rechtsreeks op FRITZ!Box 5530 Fritzbox : 9 16 jul 2021
2x FB7490, 1 master, 1 slave, probleem met IPTV, geen zender beschikbaar Fritzbox : 10 28 sep 2019
Xs4all IPtv kanalen via satellietontvanger kijken Algemeen : 1 22 mrt 2016
Routed IPTV (VDSL) en meer Installatie problemen : 3 27 dec 2015
IPTV via een 7390 achter een 7490 Fritzbox : 2 14 okt 2015
Advertentie