obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Postcodecheck KPN en XS4All
ArchStanton
KPN heeft 3 ADSL abonnementen, met 8, 40 of 80 Mb downloadsnelheid. Als ik de postcodecheck doe kan ik alleen de abonnementen van 8 of 40 krijgen, voor de laatste moet er waarschijnlijk FttC in de wijk aanwezig zijn. Xs4All heeft 2 ADSL abonnementen, van 8 en 40 Mb. Volgens hun postcodecheck kan ik alleen het abonnement van 8 Mb krijgen.
Is XS4All te voorzichtig of KPN te optimistisch?
 
helldaddy
Bij mij stonden bij de check destijds ook een boel abonnementen. Echter toen ik XS4ALL belde was dit een ander verhaal.
Mijn verbindingen (het koper in de grond) waren slecht, en dus vielen er veel vanaf. Toen ik ik nog kiezen tussen 2 opties 4 en 8 MB, maar als ik veilig wilde doen nam ik de 4 omdat ik ook nog telefonie had. Uiteindelijk een slimme keuze, daarna nooit meer last gehad van storing op de lijn. Wat we eerder wel hadden.

Ik vindt, goed advies daar !!

GR.
Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Postcodecheck KPN en XS4All', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstap volgens XS4all slecht idee Algemeen : 5 07 mrt 2021
Einde XS4ALL? Algemeen : 438 28 dec 2019
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 nov 2019
Fritz!Box 7590 Nederlands Xs4all Fritzbox : 26 06 nov 2019
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 jun 2019
Advertentie