Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
2 dagen zonder internet bij overstap van Vodafone naar Xs4all
|
|
podrunner |
Geplaatst op 01 December 2015, 17:27
|
Activiteit » Sint Oedenrode » 5492pc » Internet Televisie » 7490 » Basispakket Berichten: 1 Lid sinds: 01 Dec 2015 |
Overstap van vodafone naar xs4all duurt 2 dagen. Dus zit ik 2 dagen zonder internet. Dit is niet wat ik verwacht van een first class internet provider. Ik wil op dezelfde dag dat ik ben afgesloten weer internet kunnen gebruiken. Bij navraag bij customer service werd verteld dat dit niet kon. MIjn eerdere ervaringen bij een overstap ben ik altijd dezelfde dag weer aangesloten. dus het kan wel. slechte service van xs4all.Zou graag zien dat xs4all dezelfde dag aansluit als ik wordt afgesloten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 dagen zonder internet bij overstap van Vodafone naar Xs4all', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Overstap volgens XS4all slecht idee | Algemeen | : 5 | 07 Mar 2021 |
Internet en TV uitzending terugkijken blijven hangen | Storing | : 13 | 07 Jan 2021 |
Internet abonnement opslagruimte | Algemeen | : 5 | 21 Aug 2020 |
Sinds overstap op Freedom: recaptschas op bol.com | Algemeen | : 3 | 02 Aug 2020 |
Routed subnet als aanvullende internet dienst | Freedom Glasvezel diensten | : 3 | 13 Jul 2020 |
Advertentie