Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Internet abonnement opslagruimte
|
|
arix |
Geplaatst op 20 August 2020, 19:10
|
Activiteit » Leiden » 2318AJ » FRITZ!Box 7581 » Basispakket Berichten: 10 Lid sinds: 11 Jan 2019 |
Bij XS4All Pack hoort 10 GB schijfruimte die u onder andere voor uw homepage (Homepage http://klant.home.xs4all.nl/) kunt gebruiken. Ook stoeien met unix en de shell, ftp, opslag bestanden, crontab, enz. In het begin konden we ook een sql database gebruiken, maar dat verdween een gegeven moment. Biedt Freedom mij ook zo'n ruimte? Ik heb het niet kunnen vinden, misschien weet een aantal van jullie hier meer van. Maar misschien kennen jullie wel een interessant alternatief |
|
|
jemmie |
Geplaatst op 20 August 2020, 19:55
|
Moderator » Maarssen » Internet TV » FRITZ!Box 5490 » Entertainment+Ziggo » Amino Aria 710 Berichten: 87 Lid sinds: 19 May 2013 |
Web site ruimte staat wel op het wensen lijstje van freedom. De werkelijke invullen is nog niet bekend. Misschien heb je hier iets aan: https://www.hostingwijzer.nl/kieswijzer/sorteer-prijs-op/ Gewijzigd door jemmie op 20 August 2020, 20:02 ________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen |
|
|
arix |
Geplaatst op 21 August 2020, 10:50
|
Activiteit » Leiden » 2318AJ » FRITZ!Box 7581 » Basispakket Berichten: 10 Lid sinds: 11 Jan 2019 |
@jemmie Dank voor je reactie |
|
|
Access |
Geplaatst op 21 August 2020, 11:02
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet TV Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » Asus RT-AC87U » Eredivisie + Sport1 » Motorola VIP1963 Berichten: 285 Lid sinds: 29 Dec 2008 |
Twee hosters waar ik diensten van afneem staan hieronder met een affiliate link, zo verdien ik er ook iets aan. yourwebhoster.eu, een in Nederland gevestigd bedrijf gericht op kwalitatieve goede diensten voor bedrijven en particulieren. Hier draait o.a. deze site op. Detail: wereldwijd worden servers door de spamfilters van outlook.com ten onrechte geblokkeerd. Yourwebhoster zorgt voor oplossingen zonder extra kosten voor server huurders. hostslick.com, goedkoop in Duitsland gevestigd bedrijf met een eigen netwerk en servers in Nederland. |
|
|
MH |
Geplaatst op 21 August 2020, 18:50
|
Activiteit Berichten: 61 Lid sinds: 16 Aug 2019 |
Maar misschien kennen jullie wel een interessant alternatief |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet abonnement opslagruimte', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Internet en TV uitzending terugkijken blijven hangen | Storing | : 13 | 07 Jan 2021 |
Routed subnet als aanvullende internet dienst | Freedom Glasvezel diensten | : 3 | 13 Jul 2020 |
Probleem met internet toegang voor oude tablets | Fritzbox | : 4 | 29 Dec 2019 |
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden | Algemeen | : 2 | 20 Nov 2019 |
Snel internet in Alkmaar | Algemeen | : 1 | 01 Jul 2019 |
Advertentie