Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internet abonnement opslagruimte
arix
Bij XS4All Pack hoort 10 GB schijfruimte die u onder andere voor uw homepage (Homepage http://klant.home.xs4all.nl/) kunt gebruiken. Ook stoeien met unix en de shell, ftp, opslag bestanden, crontab, enz. In het begin konden we ook een sql database gebruiken, maar dat verdween een gegeven moment. Biedt Freedom mij ook zo'n ruimte? Ik heb het niet kunnen vinden, misschien weet een aantal van jullie hier meer van. Maar misschien kennen jullie wel een interessant alternatief Smile

jemmie
Web site ruimte staat wel op het wensen lijstje van freedom. De werkelijke invullen is nog niet bekend.
Misschien heb je hier iets aan:
https://www.hostingwijzer.nl/kieswijzer/sorteer-prijs-op/
Gewijzigd door jemmie op 20 August 2020, 20:02
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen

arix
@jemmie Dank voor je reactie Smile

Access
Twee hosters waar ik diensten van afneem staan hieronder met een affiliate link, zo verdien ik er ook iets aan.

yourwebhoster.eu, een in Nederland gevestigd bedrijf gericht op kwalitatieve goede diensten voor bedrijven en particulieren. Hier draait o.a. deze site op. Detail: wereldwijd worden servers door de spamfilters van outlook.com ten onrechte geblokkeerd. Yourwebhoster zorgt voor oplossingen zonder extra kosten voor server huurders.

hostslick.com, goedkoop in Duitsland gevestigd bedrijf met een eigen netwerk en servers in Nederland.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

MH

arix schreef:

Maar misschien kennen jullie wel een interessant alternatief Smile
Ja, dat kan bij Strato voor 6 Euro per jaar (zonder domeinnaam). Bij overige providers ben je vaak verplicht om er een domeinnaam bij te nemen. Strato was de enige waarbij dat niet hoefde. Check ook even mijn 2 berichten hier en hier.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet abonnement opslagruimte', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet en TV uitzending terugkijken blijven hangen Storing : 13 07 Jan 2021
Routed subnet als aanvullende internet dienst Freedom Glasvezel diensten : 3 13 Jul 2020
Probleem met internet toegang voor oude tablets Fritzbox : 4 29 Dec 2019
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 Nov 2019
Snel internet in Alkmaar Algemeen : 1 01 Jul 2019
Advertentie