Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van Freedom. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
Internet en TV over een kabel
|
|
bbertsch |
Geplaatst op 02 January 2017, 20:34
|
Activiteit » Internet TV Bellen » Fritz!Box 7490 (glas) + Moto V » Basispakket Berichten: 1 Lid sinds: 02 Jan 2017 |
Het internet verkeer via mijn Frtiz 7490 glasvezel router is via een aantal powerline adapters overal in huis bereikbaar. Hiervoor gebruik ik poort 1 van de router. Ik begrijp dat voor TV de Motorola VIP1853D ontvanger aangesloten moet worden op een van de andere poorten van de router. Het trekken van een apparte kabel hiervoor is niet mogelijk. Een tweede powerline adapter plaatsen geeft ook geen oplossing, ook twee poorten van de router via een switch op een powerline adapter aansluiten werkt ook niet. Wie heeft er aanwijzingen om toch het TV signaal te ontsluiten ?? M.vr.gr., Bas |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet en TV over een kabel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Internet en TV uitzending terugkijken blijven hangen | Storing | : 13 | 07 Jan 2021 |
Internet abonnement opslagruimte | Algemeen | : 5 | 21 Aug 2020 |
Routed subnet als aanvullende internet dienst | Freedom Glasvezel diensten | : 3 | 13 Jul 2020 |
Probleem met internet toegang voor oude tablets | Fritzbox | : 4 | 29 Dec 2019 |
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden | Algemeen | : 2 | 20 Nov 2019 |
Advertentie