obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van Freedom, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
KPN telefoon abbo opzeggen na aansluiting galsvezel Internet + bellen van XS4All ??
BT1000
Hoi

Weet iemand of ik mijn KPN telefoon abbo op kan zeggen als ik overschakel op het XS4All glasvezel abbo Internet + Bellen?

Zoja, moet ik dat zelf doen? Na aanleg / aansluiting galsvezel? Of doet XS4All dit na aansluiting?

Ik dacht namelijk dat de lijn "eigendom" was van KPN en je daardoor altijd een KPN abbo nodig hebt, maar ik heb dat nooit zo goed begrepen.

Iemand die hier iets meer over weet? Thanksss!

groet!
.
 
trucko
je kan je kpn abbo voor bellen gewoon opzeggen als je internet +bellen afneemt bij xs4all je gaat dan via voip bellen en je bent dan geen kpnlijn meer nodig in de begin jaren van adsl moest je nog wel een apart abbo hebben maar dat is al een aantal jaar niet meer nodig .
je kan het dus gewoon opzeggen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN telefoon abbo opzeggen na aansluiting galsvezel Internet + bellen van XS4All ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz telefoon codes Fritzbox : 2 29 apr 2021
Overstap volgens XS4all slecht idee Algemeen : 5 07 mrt 2021
Internet en TV uitzending terugkijken blijven hangen Storing : 13 07 jan 2021
Bellen ingesprekstoon Algemeen : 18 01 dec 2020
Internet abonnement opslagruimte Algemeen : 5 21 aug 2020
Advertentie